Senaste nytt

SAS Eurobonus Conscious Traveller (från 2024)

ac87438361c226aab11940cbba12fc42.jpg

Inbjudan till trevligt event för medvetna resenärer. Tyvärr väntade jag hela 9 minuter efter mailet skickades så alla platser för Arlanda var slut, så jag är nu på väntelista.

Någon som har fått en plats?

Nu fick jag en plats till eventet på Arlanda (9 sept) från väntelistan.

Har bonusperiod till 30 november. Guld inklusive grace till feb 2027.

Om jag beställer sista bollarna från Eurobonusshoppen ca 10 november, tar 30 dagar innan det syns, får 5000 statuspoäng i december, går till nya periodens intjäning. Sedan börjar jag om och kör en ny omgång. Då får jag 2x5000p till nästa period?

Har bonusperiod till 30 november. Guld inklusive grace till feb 2027.

Om jag beställer sista bollarna från Eurobonusshoppen ca 10 november, tar 30 dagar innan det syns, får 5000 statuspoäng i december, går till nya periodens intjäning. Sedan börjar jag om och kör en ny omgång. Då får jag 2x5000p till nästa period?
Om programmet fortsätter på samma sätt med samma förmåner nästa kalenderår, då stämmer det att du kan få 2x nivåpoäng från conscious traveller i samma EuroBonus period.

De har ändrat vad som gäller för denna produkt.
Står på produktens hemsida: ”OBS! För att tjäna 1 grönt poäng behöver du köpa denna produkt för 500 kr.”

Jag tänkte just köpa dessa men fick bli 9st paket med torktumlarbollar efter jag läste det där

Haha! Va fan, när la de till den texten? Stupar jag efter 7 års samlande pga. denna fadäs?

De har ändrat vad som gäller för denna produkt.
Står på produktens hemsida: ”OBS! För att tjäna 1 grönt poäng behöver du köpa denna produkt för 500 kr.”

Jag tänkte just köpa dessa men fick bli 9st paket med torktumlarbollar efter jag läste det där

Gött! Bollar är bra, vet dock inte hur pass ”conscious” de är?

Toppen