Remington Steele
Medlem
Väldigt. De gör att tvätten torkar snabbare i tumlaren.Gött! Bollar är bra, vet dock inte hur pass ”conscious” de är?![]()
Väldigt. De gör att tvätten torkar snabbare i tumlaren.Gött! Bollar är bra, vet dock inte hur pass ”conscious” de är?![]()
Min tagg funkar om jag har en resebyråbokning åt mig själv, eller om jag lägger in någon annan persons onlinebokning i min app. Har jag själv bokat resan online direkt med SAS så funkar taggen inte för mig.@fcx
Jag får heller inte upp valet.
Testat att avbryta incheckning, ta bort taggen och lägga till den igen! Loggat in och ur appen.
Valet dyker inte upp!
Taggen är länkad till mitt konto
Några råd för att det ska funka?
Ska åka ARN-CPH-BIQ (Biaritz, FR)
Väldigt. De gör att tvätten torkar snabbare i tumlaren.
Skapade en ticket i appenMin tagg funkar om jag har en resebyråbokning åt mig själv, eller om jag lägger in någon annan persons onlinebokning i min app. Har jag själv bokat resan online direkt med SAS så funkar taggen inte för mig.
Om man skänker bort dem och de används regelbundet av någon annan så sparar de energi någonstans.Så är det… Men att förbruka ett 30-tal bollar om året känns mindre ”conscious”![]()
De är bra som julklappar. Tänk så glada barnbarnen blir av varsin ullboll.Om man skänker bort dem och de används regelbundet av någon annan så sparar de energi någonstans.
Givetvis kastar man in alla bollarna i tumlaren...Så är det… Men att förbruka ett 30-tal bollar om året känns mindre ”conscious”![]()