Man kan få, men det är ren tombola. En del rapporterar att det har lyckats, en del att det har misslyckats.Kan man få 2 steg om man köper biobränsle före resan och under en mellanlandning?
Fungerande inte för mig i mars mot SFO.Kan man få 2 steg om man köper biobränsle före resan och under en mellanlandning?
Kan man få 2 steg om man köper biobränsle före resan och under en mellanlandning?
Ja en stämpel per resa är reglerna oavsett antal enheter. Vissa har lyckats köpa mer före returen (men efter utresan) men det ska inte gå enligt reglerna.Jag tror att frågan redan har ställts/besvarats, men jag orkar inte läsa igenom hela tråden (flåt).
Visst får man bara en stämpel, oavsett hur många biofuel-enheter man köper till per resa?
Jag har använt min några gånger, den dyker upp i appen när jag checkar in.Är det någon som lyckats använda sin bagagetagg? Har haft 20-30 resor med SAS sedan jag fick den, har den registrerad i appen, men får aldrig något val att använda den. Hur gör man? Finns det en instruktion någonstans?