Hur lång tid brukar det ta efter avslutad flygning med tillagt biobränsle för att stegen ska trilla in?
Dessutom så får du ju både bonuspoäng och nivåpoäng, så nettokostnaden för den metoden blir ju bara 40000 poäng istället för 50 om du köper nivåpoäng rakt av.
Menar du om jag köper tvättmedlet istället för att donera?
Jag vill minnas att det blev så för mig och min kollega, ja. (Som var på samma bokning och bara jag köpte till biofuel)Försökte söka svar på frågan men gick sådär.
Tänkte köpa biofuel främst för 2 steg.
Kommer både jag och min medresenär att få två steg var när jag köper biofuel på dit resan och sedan köper biofuel för hemresan efter att ditresan är avklarad? Ser att extrapoängen ska delas mellan oss båda.
Enkelresa 16.4, fick in nivåpoäng korrekt (650*1,5=975) men bara 250 nivåpoäng, dvs saknar 400. Gick inte att ansöka om saknade poäng, systemet säger att man redan fått poäng. Kontaktade chatten på fredag, och de lovade fixa det, skulle ta några dagar…Fler som har problem med att det blir fel level points med BIO-biljetterna? Fick rätt bonus men inte level.
Fler som har problem med att det blir fel level points med BIO-biljetterna? Fick rätt bonus men inte level.
Tack för ditt svar.
Jag kan se att min kollega har registrerat 800 extra nivåpoäng den 1 april (400 poäng per väg som saknades). Du ser inte detta som en transaktion men om du räknar i totalen så kan du se att de har blivit registrerade.
Om du inte får det att stämma så är du välkommen att höra av dig igen.