Hur lång tid tog det från beställning? (Erkänner - jag orkar inte leta upp ditt tidigare inlägg)Då var 10 steg inne och Conscious Traveller för 2025 uppnått. Inga poäng ännu, men det tar nog någon dag till.
Gjorde beställningen 1 januari så tog ganska exakt en månad. Har däremot inte fått poängen för själva beställningen. Gissar att de krediteras efter 35 dagar.Hur lång tid tog det från beställning? (Erkänner - jag orkar inte leta upp ditt tidigare inlägg)
Ett steg per segment och ett extra steg för extra biofuel.Försökte söka men hittade inget i tråden. Någon som vet om man får 2 steg om man köper extra biobränsle till en SAS Plus pro bio-biljett?
Det funkar ej för tillfället.Någon som fattar det här med Conscious Traveler bag tag… Hur funkar det, vad är grejen?
Går att ånga köp av bonuspoäng. Om samma sak gäller nivåpoäng vet jag inte men kan vara värt att kolla upp.Beställde 10 produkter från SAS-shoppen den 1/1-25. Fick hem dom efter ca 10 dagar. Fredag kväll 31/1 kl 23.00 trillade de 5000 poängen in på kontot.
Det bitterljuva för mig i det här sammanhanget är att min intjäningsperiod slutar den 31/1 och den nya startar då 1/2. Perfekt kan man ju då tycka?Nej inte för mig som köpte en bra bit över 5000 nivåpoäng den 30/1 för att komma upp i EBD. Hade gärna sparat dom 5000 kr. Även om jag väntat med att köpa poängen till den 31/1 hade jag aldrig haft is i magen att väntat till en timme innan dagen är slut. Teoretiskt sett så ska ju nivåpoängen komma in direkt när man köper dom men det är SAS vi pratar om och det kunde lika gärna tagit några timmar.
Lessons learned - Om Concious Traveller finns kvar 2026 med samma upplägg som idag så måste jag beställa från SAS-shoppen ca den 20/12-25 för att mina poäng ska hinna komma in på kontot innan den 31/1-26.