Detta gör mig lite orolig. Jag måste få mina steg på 42 dagar annars är jag rökt...Fick mina poäng idag. 52 dagar efter jag lagt beställning via shoppen och fått in mina sista steg.
För sista steget? Donera 5000p ifall det blir svettigt?Detta gör mig lite orolig. Jag måste få mina steg på 42 dagar annars är jag rökt...
För 9 av 10 steg från shopping. Mitt brytdatum är 28 feb så handlade när lagret med tvättmedel blev påfyllt i mitten på januari.För sista steget? Donera 5000p ifall det blir svettigt?
Känns märkligt att det är så olika när folk får sina poäng. Jag och två familjemedlemmar fick våra poäng 35 dagar efter köp av ullbollar. (Köpta på olika datum ska sägas).Detta gör mig lite orolig. Jag måste få mina steg på 42 dagar annars är jag rökt...
Har inte sett hur det är med just detta. Jag tog en för laget på vägen ut. Dessvärre är jag inte borta fem dagar så jag vet inte om jag kommer chansa på returen med.Det indikeras att man kan lägga till det mellan varje ben. Jag har tidigare läst att det skall fungera att lägga till efter utresa före hemresa med 2x steg som resultat. Kan man lägga till det mellan benen också? Dvs. arn-cph-ord kan ge 4x steg vid rätt hantering?
Det indikeras att man kan lägga till det mellan varje ben. Jag har tidigare läst att det skall fungera att lägga till efter utresa före hemresa med 2x steg som resultat. Kan man lägga till det mellan benen också? Dvs. arn-cph-ord kan ge 4x steg vid rätt hantering?
Nope, inte annat att statuspoängen kommer snabbare in på kontot beroende på när du har brytpunkt och om du behöver fler nivåpoängFinns det någon fördel med att bli klar med 10 steg i början av året jämfört med senare under året?
Av de fördelarna vi känner till så är statuspoängen väl sådana, dvs beroende på årsbrytet på ens EB-konto så får man väl räkna om det lönar sig.Finns det någon fördel med att bli klar med 10 steg i början av året jämfört med senare under året?