Senaste nytt

SAS Eurobonus Conscious Traveller (från 2024)

Videon finns nu tillgänglig för mig i appen! Inte sett än men förväntar mig såklart en kioskvältare som sist.

Tyvärr verkar den nya filmen inte vara tillgänglig för oss som redan hann se den gamla filmen mellan årsskiftet och den tidpunkt nån dag senare då SAS insåg att det blivit årsskifte. Vi får nöja oss med våra gamla medvetenhet. Eller kan man hoppas på en filmrecension från nån tidigare omedveten?

Videon finns nu tillgänglig för mig i appen! Inte sett än men förväntar mig såklart en kioskvältare som sist.
Jag ser den fortfarande inte, varken i appen eller på webbsidan.
Tyvärr verkar den nya filmen inte vara tillgänglig för oss som redan hann se den gamla filmen mellan årsskiftet och den tidpunkt nån dag senare då SAS insåg att det blivit årsskifte. Vi får nöja oss med våra gamla medvetenhet. Eller kan man hoppas på en filmrecension från nån tidigare omedveten?

Sorry, fake news från min sida. Jag blev lurad av att jag i min iPad-app såg en video på förstasidan som jag inte kände igen ("Breaking Glass" som verkar mer vara en vision- och reklamfilm). På CT-sidan på iPad-appen såg jag länken "Watch video" för steget, men när jag nu kom hem och skulle titta på den var länken död.

Hur lång tid tar det till man får sina poäng? Jag "kvalade" in som Conscious Traveller för 2024 för ett par veckor sedan (genom köp som gjordes i december), men än så länge har jag inte fått någonting annat än än stämpel i appen/min profil.

Undrar även om det finns något annat mervärde (för mig som kund) i programmet? Jag tänkte att man borde kanske ha fått någon form av meddelande med lite info. från SAS, om inte annat en bekräftelse på att man har kvalificerat sig för perioden.

Nu, efter ca. tre veckor trillade poängen in (det går visst inte så fort för SAS).

Poängen trillade in idag, ungefär en vecka efter att sista steget för förra året klarmarkerades förra veckan. Stegen dateras på förra årets period, men status och nivåpoäng är daterade med igår.

Värt att ha i åtanke om man gör det i slutet av sin intjäningsperiod.

Last edited:
Var i kontakt med dem i slutet av förra veckan. Varit något tekniskt strul med att poängen inte kom som de skulle. Det skulle avhjälpas förhoppningsvis denna veckan var svaret. Ovan påvisar att det nu är löst, samt att även jag fick mina poäng för flygningar gjorda i mitten av december.

Mina poäng kom också in nu för 2024, både bonus- och levelpoints. Mitt 5000p bidrag till barncancerfonden blev alltså gratis bortsett från de andra stegen :)

Toppen