Senaste nytt

SAS Eurobonus Conscious Traveller (från 2024)

Var väl något event man kunde boka om man var conscious traveller typ efter sommaren, så fick man det tidigt kunde man anmäla sig.

Personligen så timear jag enbart intjäning utifrån mitt eget kvalår men i övrigt ingen stress, bryr mig inte om jag får 2025 års i februari eller senare och kommer inte panik köpa saker för att få det direkt. Bättre för mig personligen att lägga till biofuel på mina resor när de sker.

Var väl något event man kunde boka om man var conscious traveller typ efter sommaren, så fick man det tidigt kunde man anmäla sig.
Jag var på Heart Aerospace 8/8 men man vet ju inte när nästa event kommer så jag vill bli klar så snart som möjligt men har ingen lust att köpa bollar så kommer nog bli i Mars April någon gång som jag når det med bio.

Det är egentligen lite bisarrt ifall man inte får tillgång till event om man inte kvalificerat sig under innevarande år, då det gynnar sådana som rusar med att fixa statusen men bestraffar sådana som väljer att hålla igen då de vill få poängen till nästa EB-kvalificeringsår.

Två förbättringar (till alla SAS-anställda som trålar forumet):
*Låt statusen vara "giltig" innevarande plus nästa år, vad gäller att få inbjudningar till CT-event.
*Och skapa nya nivåer av CT. CT Bronze, CT Silver och CT Gold, typ. 10, 25 och 50 steg? Med bättre och bättre benefits.

Det är egentligen lite bisarrt ifall man inte får tillgång till event om man inte kvalificerat sig under innevarande år, då det gynnar sådana som rusar med att fixa statusen men bestraffar sådana som väljer att hålla igen då de vill få poängen till nästa EB-kvalificeringsår.

Två förbättringar (till alla SAS-anställda som trålar forumet):
*Låt statusen vara "giltig" innevarande plus nästa år, vad gäller att få inbjudningar till CT-event.
*Och skapa nya nivåer av CT. CT Bronze, CT Silver och CT Gold, typ. 10, 25 och 50 steg? Med bättre och bättre benefits.

Väntar bara på att det läggs beställningar på 49 bollar om 50 steg är attraktivt nog då...

Det måste oavsett till en begränsning av antalet steg som går att tjäna med produktköp precis som för videon. Det är inte hållbarhets medvetet att köpa ens 1 paket fler ullbollar än man behöver.
Ja, man får ju se över steg-intjäningen också ifall man skulle göra nåt som jag föreslog. Hoppas jag stöter på damen som jag snackade med på Diamond-eventet igen så man kan snacka vidare.

Det måste oavsett till en begränsning av antalet steg som går att tjäna med produktköp precis som för videon. Det är inte hållbarhets medvetet att köpa ens 1 paket fler ullbollar än man behöver.
Som man säger i reklambranschen, det går inte att vara "lite gravid". Om det är ohållbart med 50 onödiga ullbollar så är det också ohållbart med 1 onödig ullboll.

Nej det funkar inte.
Exakt, provade detta nu i december, köpa ytterligare ett steg senare flyg med samma bokning. Jag har inte fått någonting för denna hundring. Löste senare med en donation.

Oavsett blir målet uppfyllt nu med 2x5000p min period nu vid behov. Förra perioden flög jag in mitt EBD så behövdes varken Elite eller detta.

Toppen