Dito.Data point. Nu kom poängen för biobränsle efter 5 dagar samt conscious steget så alllt gött!
Vi är många som test köpt så det återstår att seÄrd et verkligen så att 9 paket ullbollar räknas som 9 steg på vägen till Conscious traveler? Altså inte 9 olika saker man ska uppfulla utan det funkar med 9 paket ullbollar smat att se filmen?
I teorin men det kan ju ta upp till 35 dagar innan köpet registreras så det är nog ingen som vet ännu.Ärd et verkligen så att 9 paket ullbollar räknas som 9 steg på vägen till Conscious traveler? Altså inte 9 olika saker man ska uppfulla utan det funkar med 9 paket ullbollar smat att se filmen?
Dessutom verkar dom ju vara slut nu.Slut på ull i NZ?
Finns igen i shoppen nu! ,I teorin men det kan ju ta upp till 35 dagar innan köpet registreras så det är nog ingen som vet ännu.
Dessutom verkar dom ju vara slut nu.
Gött mos!Dito.
Mitt extra biobränsle på en biobiljett kom nu. Extrapoäng (500) och ett steg för CT.
Så systemet klarar extra biobränsle på en biobiljett utan problem ;-) (ping @intuition )
Nollas. Från FAQn:Gött mos!
Upptäckte bara att jag har 12 BIO segment bokade i närmsta framtiden så jag blir alltså über-conscious
utan vare sig ull eller extra bränsle.
Men fattar jag det rätt att jag skulle kunna samla 19 stämplar nu före mitt kvalificeringsår tar slut, få 5k poäng till årets kvalificering och sedan ta en stämpel till senare och få 5k till nästa års kvalificering?
Eller nollas stämplarna vid årsskiftet?
(Man får väl inget vid 20 stämplar inom kalenderåret antar jag)