Meazza
Medlem
Trevligt. Jag fick betala 140 spänn för mitt senaste samtal dit...Halleluja! Tallin har börjat ringa upp när man kommit fram i kön. Perfekt att slippa sitta och sitta och lyssna på en repeterande musiksnutt![]()
Trevligt. Jag fick betala 140 spänn för mitt senaste samtal dit...Halleluja! Tallin har börjat ringa upp när man kommit fram i kön. Perfekt att slippa sitta och sitta och lyssna på en repeterande musiksnutt![]()
Men herregud, det är ju så jäkla uselt så man blir mörkrädd. Jag hoppas verkligen SAS läser detta forum och ser vilka personer som är deras ansikte utåt... Sånt här blir man ju bara ledsen när man läser...Jag skulle nog vilja påstå motsatsen, @Ulla bokade biljetter till Malta som blev helt åt skogen felaktiga. Hon beställde en biljett från Luleå till Malta samt en biljett från Göteborg till Malta och fick tre biljetter. En för två personer från Stockholm till Malta sen två olika biljetter från Luleå till Stockholm och en från Göteborg till Stockholm. Detta föranleder att de drar extrapoäng för inrikesresan samt ca 1000 kr extra i skatter. Nu har hon mailat fram och tillbaka till svenska guld supporten och fått svar på Danska för att de ska fixa till det men nu har de slutat svara på mail från henne med. Kan säga att det inte är lätt att förstå Danskan hon använder så det är inte alls lätt att förstå dem. Hon som bokade hävdade bestämt att det är helt korrekt för inrikes resor inte ingår i biljetterna utan det går bara att boka ett flyg per biljett. Ulla ringde 3 gånger och till slut så frågade hon en kollega och då sa de att inrikesresa ingår om det är mindre än 24 timmar bytestid på Arlanda men då kom de på att det inte fanns flera biljetter på flyget att boka och de kunde ju inte boka nya utan hänvisade till de som sysslar med reklamationer på sas och be om kompensation med de extra poäng de dragit istället. Det som de inte tänkte på är ju att skatterna blir mycket lägre om man reser utrikes så det har dragit mer pengar på Amex än det skulle. Undra hur sas reagerar om man reklamerar detta till Amex?
Kan gissa på att hon inte kan boka med 50% erbjudandet alls så...
Trevligt. Jag fick betala 140 spänn för mitt senaste samtal dit...
Berättigad fråga.Hur lyckades du med detta konststycke?
Du vet väl om att det går lika bra att ringa 0770-727 727 dygnet runt för EBG och uppåt...Berättigad fråga.
Det var guldnumret jag tänkte på.
Danmark. Alla dagar, dygnet runt
0,40 / 4,31
1
31:46
138,33
Det visste jag faktiskt inte. Har inte haft anledning att ringa på udda tider så ofta, men har då använt numret jag fått av SAS. Ett misstag tydligen.Du vet väl om att det går lika bra att ringa 0770-727 727 dygnet runt för EBG och uppåt...
Nej, inte längre.Inte så säker på om detta varit uppe tidigare. Stämmer det att man måste påbörja resan i Skandinavien? Jag hittar ingenting om det i det finstilta men har för mig att Amex sa så när utökningen till *A kom.
Bangkok kan man ju komma till billigt på diverse kampanjer. Kanske bättre att använda 2-4-1 på någon annan destination?Kan jag komma till Bangkok med mina EuroBonus poäng och 2-4-1 Voucher ?
Hur många poäng behöver jag för att flyga tur & retur business till Bangkok nästa sommar ?
Vilket flygbolag ska jag använda ? flyger gärna med en mellanlandning.
Vi är tre vuxna då sonen fyller tolv i vår, och jag har strax 2 x 2-4-1 vouchers.
När kan jag boka ? hur många poäng behöver jag ?
Tack Snälla !