Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Själv väntar jag på at dom ska återinföra sommarflyget till Thailand och då helst ARN-BKK.
Annars så får jag bara samla poängen och köpa flygplansmat innan dom brinner inne.

Troligen så kommer inte SAS att införa sommarflyget till BKK
Så har ni tur och flyger Go, när mina poäng börjar närma sig "bäst före-datum", så får jag tömma SAS shoppingvagn och dela ut e-ämnen till resenärerna. Då får även Go-klassen gratis mat

Jag verkar inte kunna se availability med Expertflyer, den visar alltid 0 även om det finns platser på SAS.se. Sen undrar jag även om det är möjligt att välja att man bara vill se availability i Business på SAS hemsida, är ju inte intresserad av att det finns platser i GO. Har en voucher som går ut den 19 nov och tänkte att det skulle vara trevligt att åka till USA.

Jag verkar inte kunna se availability med Expertflyer, den visar alltid 0 även om det finns platser på SAS.se. Sen undrar jag även om det är möjligt att välja att man bara vill se availability i Business på SAS hemsida, är ju inte intresserad av att det finns platser i GO. Har en voucher som går ut den 19 nov och tänkte att det skulle vara trevligt att åka till USA.

Har du exempel på när SAS.se och Expertflyer diffar? Det har alltid stämt bra för mig...

Om någon fick betala för bokningsavgift för Amex 2-4-1 voucher, rekommenderar jag er att claima återbetalning av bokningsavgiften.

SAS skrev:
How to book!
The discounted flight award can only be booked via phone (09-17 Scandinavian time),
by phone number: 018 - 480 9167. No service fee applies. Online booking is not possible.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen