Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har du egen erfarenhet eller antar att det är så för att det står så i reglerna?

Mitt tips är - gör en bokning ring och be dem applicera vouchern och se vad som händer.

Mitt problem är att vouchern redan är applicerad då jag redan har en bokning. Min plan var att avboka, få tillbaka poängen och vouchern och sedan boka igen fast lite billigare. Jag kan inte testboka utan att först avboka och det känns lite sådär, det är därför jag frågar här.

Näe, ingen egen erfarenhet, men jag vill minnas att andra rapporterat att det inte funkar. Och Tallinn brukar kontrollera reglerna både en och två gånger numera, så jag skulle bli förvånad om det gick.

Det står i T&C för poängerbjudandet...
Ja, det är helt annan sak. Då förstår jag att man inte kan kombinera Point Bargains med andra erbjudande (Amex 2-4-1).

Men jag är 99% säker på att jag läst det i 241-reglerna också, fast de kan ju ha ändrats.
Jag har kollat det där hemliga arkivet (du vet var det ligger) och där står det ingenting om att man inte kan kombinera med andra erbjudande. Men det hjälper inte om det står i Point Bargains regler.

Avslutade mitt AMEX förra året men funderar på att skaffa ett igen för att få 2-4-1 vouchern. Någon som vet om man får halva priset på årsavgiften (och kanske till och med signup bonus) igen eller är det enbart en gång per person?

Avslutade mitt AMEX förra året men funderar på att skaffa ett igen för att få 2-4-1 vouchern. Någon som vet om man får halva priset på årsavgiften (och kanske till och med signup bonus) igen eller är det enbart en gång per person?

Har det gått ett år så får Du signup-bonus igen - annars är det lite olika hantering.

PM:a så får Du kortet kostnadsfritt under ett år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen