Harnos
Medlem
Grattis till bokningen. Det var ju goda nyheter att det gick att mixa klasser, det har det ju varit tvärnej på tidigare. Var det vanliga Tallinn-bokningen?
Tror det, ringde 018 numret på brevet jag fick från AMEX.
Grattis till bokningen. Det var ju goda nyheter att det gick att mixa klasser, det har det ju varit tvärnej på tidigare. Var det vanliga Tallinn-bokningen?
Håll koll och se om det dyker upp platser. Alternativt kan ni säkert uppgradera med poäng vid incheckningen på NRT. Det brukar gå om ni ber snällt och det finns plats. Be att de kollar med flight eller station manager, vanliga agenter kan inte ta sådana beslut.
Jag tror bestämt att agent-rouletten gav vinst, för det är ingen ändring på sassalesinfo ang. att man inte får boka mixade klasser (Jag har själv dock svårt att förstå varför man inte skulle få det när man ändå får betala efter högsta klass)
Mvh
/NotRyan
På vanliga bonusbokningar har det alltid gått bra för mig, vid användande av voucher har det alltid varit tvärnej. Var tvungen att byta en extra ut business hem till Chicago sist till ekonomi. Vill minnas att någon från SAS påstod att det var systemproblem som gjorde det omöjligt med mixade klasser vid användning av voucher. Men om någon nu fått igenom en sådan bokning borde det ju innebära att det inte finns några tekniska hinder för SAS att gömma sig bakom längreJag skulle vilja påstå att det alltid gått om man accepterar att betala för den högsta klassen. Jag har åtminstone aldrig fått ett nej.
Jag skulle vilja påstå att det alltid gått om man accepterar att betala för den högsta klassen. Jag har åtminstone aldrig fått ett nej.
Även på 2-4-1 ? På "vanliga" awards är det ju tillåtet, men inte på 2-4-1 om man skall vara strikt...