Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2022)

Status
Stängd för vidare inlägg.

squeezen

Medlem
Hur är det nu med vouchers? Fortsatt så man måste ringa in?
Jag har varit nära en voucher till, men kan nu inte så hur mycket som är kvar under fliken ”förmåner” i appen.
Tidigare fanns en mätare och stod belopp som var kvar. Nu ser det endast ut så här.
Är det att tolka som inga fler vouchers kan uppnås?
 

Attachments

  • 8C989E07-37BE-4E9C-8302-216641C3FB92.jpeg
    8C989E07-37BE-4E9C-8302-216641C3FB92.jpeg
    37,3 KB · Visningar: 84

palmen

Moderator
Hur är det nu med vouchers? Fortsatt så man måste ringa in?
Jag har varit nära en voucher till, men kan nu inte så hur mycket som är kvar under fliken ”förmåner” i appen.
Tidigare fanns en mätare och stod belopp som var kvar. Nu ser det endast ut så här.
Är det att tolka som inga fler vouchers kan uppnås?
Ser inte heller något, men jag har precis bytt kort. Jag skulle nog ringa amex och fråga
 

Emil123

Medlem
Hur är det nu med vouchers? Fortsatt så man måste ringa in?
Jag har varit nära en voucher till, men kan nu inte så hur mycket som är kvar under fliken ”förmåner” i appen.
Tidigare fanns en mätare och stod belopp som var kvar. Nu ser det endast ut så här.
Är det att tolka som inga fler vouchers kan uppnås?
Försvunnit för mig också. Du kanske reda vet men du kan även se status om du loggar in på amex hemsida, klickar på ”Saldo Eurobonus-poäng”. Jag behövde välja ”SAS/Amex”-kort i menyn, sen får du en överblick och till uppe höger ser du hur mycket du spenderat iår.
 

MrRob

Medlem
Informationen försvann någon gång natten mellan igår och idag i Android-appen. Jag kollade senast igår kväll hur jag låg till och då såg jag informationen.
 

Jannes

Medlem
Saknas i iPhone appen. Trodde det först var för jag uppnått voucher #2, men tydligen icke då många andra haft den och/eller den kommit tillbaka.
Tack till @Emil123 för hemsidetipset, där kunde jag se att jag var över spend-gränsen med råge.
 

wenne87

Medlem
Riktigti längesen jag bokade en lite mer avancerad resa på 2-4-1 nu. Visst kan jag boka ena vägen, som jag ser finns tillgänglig nu, för att sedan addera på en retur och få tur/returpriset i poäng när denna lagts på? Alternativt addera på en enstaka connection när det finns? Det enda är ändringsavgift på 150.-? De 450.- i service fee för Star Allaincebokning ligger enbart en gång?
 

palmen

Moderator
Riktigti längesen jag bokade en lite mer avancerad resa på 2-4-1 nu. Visst kan jag boka ena vägen, som jag ser finns tillgänglig nu, för att sedan addera på en retur och få tur/returpriset i poäng när denna lagts på? Alternativt addera på en enstaka connection när det finns? Det enda är ändringsavgift på 150.-? De 450.- i service fee för Star Allaincebokning ligger enbart en gång?
Ja, ja, ja, ja
 

MrRob

Medlem
Någon som har koll på vad som händer om man triggar en voucher t.ex. 5/12 och sen får en refund på ett par tusenlappar den 10/12 som gör att man dippar under 300k i spend? Dras vouchern tillbaka så man måste komma över 300k innan den 31/12 igen - eller ligger en utfärdad voucher kvar?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen