Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2017)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Palmwell

Medlem
Då var den tredje 2-4-1 triggad för året. :)

Någon som har något bra tips om jag kan göra något för att maximera året, mer än att samla på mig poäng förstås.

Kan man säga upp ett kort och ansöka om ett nytt och på så sätt få fler 2-4-1?

Tredje? Trodde bara man kunde få två per utgivningsår...?
 

Gus

Medlem
Är det extra högt tryck på Tallinn? Igår stod jag i telefonkö i en timme och gav sedan upp. Idag knappade jag in att bli uppringd och blev uppringd efter fem minuter, men då var det ändå kö i 20 minuter så jag gav upp. Märkligt system!
 

Dr. Miles

Expert
Är det extra högt tryck på Tallinn? Igår stod jag i telefonkö i en timme och gav sedan upp. Idag knappade jag in att bli uppringd och blev uppringd efter fem minuter, men då var det ändå kö i 20 minuter så jag gav upp. Märkligt system!
Kanske antalet av överoptimerad bonusresa (tar längre tid) har ökat? Eller antalet av samtal (pga häng på och ringa igen)?
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Gus

Medlem
Kanske antalet av överoptimerad bonusresa (tar längre tid) har ökat? Eller antalet av samtal (pga häng på och ringa igen)?
Extremt många samtal nu sa de så funktionen att bli uppringd fungerar inte riktigt nu.

För övrigt, om Tallinn inte hittar en flight så ge inte upp! Jag vill flyga med Turkish Uln-Fru, Ulaanbaatar-Bishkek men den flighten finns inte överhuvudtaget enligt Tallinn. Då gav jag flightnumret och vips så dök flighten upp!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen