Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2017)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Glömde nämna att det skulle räcka bara till SXM. Får nog köpa en biljett sista leg.
Det går flyg till st Barths även från Pointe-à-Pitre PTP. Kanske lättare att hitta dit?
Ett annat tips är att boka till San Juan SJU, därifrån utgår många av småflygen ut till Karibien. Och SJU tillhör Nordamerika-zonen så lägre poängkostnad.
Air Antilles express, Winair, Liat eller Tradewind kanske kan ta dig sista biten, ibland också med lite roligare plan såsom Cessna eller dylikt. Dessutom är det riktigt billigt med hotell i San Juan nu på grund av deras dåliga ekonomi.

Har en voucher som går ut i december, jag bokade en resa i november via SAS hemsida men är osäker om den voucher som först går ut är den som har använts.

Jag får ringa till SAS Tallinn på Måndag, men tänkte höra om någon annan här har erfarenhet att om det går att byta vilken voucher som skall användas på en redan bokad resa? eller om jag behöver avvboka resan och boka om på nytt via Tallinn för att säkerställa att allt blir rätt?
Du behöver inte vänta till måndag. De har öppet på söndagar också.
Meddela gärna om det gick att byta voucher. Kanske kommer behöva göra det på en bokad resa själv...

Du behöver inte vänta till måndag. De har öppet på söndagar också.
Meddela gärna om det gick att byta voucher. Kanske kommer behöva göra det på en bokad resa själv...

Hej! läste att det gick att ringa även på helger. Jag hade tur och rätt voucher användes.

Jag såg tyvärr inte ditt meddelande innan så tyvärr frågade jag inte då det inte behövdes.

Då var den tredje 2-4-1 triggad för året. :)

Någon som har något bra tips om jag kan göra något för att maximera året, mer än att samla på mig poäng förstås.

Kan man säga upp ett kort och ansöka om ett nytt och på så sätt få fler 2-4-1?

• Gilla
Reactions: Gus
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen