Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2017)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ringde Tallin igår för att boka en resa och fick bra hjälp och även den glada nyheten att min voucher som jag fick förra året går att använda för resa i februari.

Har verkligen helt missat informationen om att Amex ändrat 2-4-1 villkoren så att det räcker med att boka inom giltighetstiden. Är ju en väsentlig förbättring då giltighetstiden för en resa i princip blir 3 år, om man får vouchern hyfsat tidigt på året.

Trodde jag skulle behöva vaska den, så blev glatt överraskad!

Fick min voucher för 2016 skickad men inte i år.
Kunde dock boka via Tallinn utan den då den fanns i systemet.

Jag fick fysiskt brev/voucher förra året för den som jag nådde upp till då. I år/april tror jag, kom jag upp i den första men fick inget brev hem. Jag ringde Amex efter en månad och hon sade efter konsultation med kollega att det numera inte kommer något brev hem...

Får ni andra brev hem för årets vouchers?

Nej, jag fick samma svar som du när jag ringde Amex. Jag kunde dock få ett referensnummer. Jag tyckte det var bra med ett kvitto på vouchern eftersom det stod när den utfärdats. Den skall ju också synas på SAS hemsida när man bokar direkt på hemsidan.

Jag triggade min voucher förra söndagen, och i fredags hade jag fortfarande inte fått brev. Spelar dock mindre roll, ringde Tallinn idag och vouchern finns i deras system och är giltig tom 31-DEC-2018. Som en del säger så stämmer det att man bara behöver boka under den tiden, sen kan man resa efter vilket är väldigt bra.

Jag triggade min voucher förra söndagen, och i fredags hade jag fortfarande inte fått brev. Spelar dock mindre roll, ringde Tallinn idag och vouchern finns i deras system och är giltig tom 31-DEC-2018. Som en del säger så stämmer det att man bara behöver boka under den tiden, sen kan man resa efter vilket är väldigt bra.
Är Tallin öppet på helger?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen