MTheC
Medlem
Jag har två frågor som jag inte sett besvarats tidigare (men om jag har fel så hänvisa mig gärna till svaret). Den första är att jag bokade en resa ARN-EWR i business med SAS för min voucher och nu passar inte riktigt datumen så ringde Tallinn för att avboka och boka något nytt. Fick då besked att min voucher löpt ut så om jag avbokar så är den inte giltig längre. Vill ju inte 'slösa' bort vouchern menfick besked, av Tallinn, att vid ombokning så behöver vouchern fortfarande vara giltig men är det någon som vet om man kan nämnändra biljetterna?
Den andra frågan gäller antalet vouchers - personen jag pratade med i Tallinn sa att denna voucher (jag nyttjat för bokningen ovan) var voucher 3 jag fick under 2015 (och att jag fortfarande hade 2 ytterligare vouchers kvar). Jag ifrågasatte det och sa att man maximalt kan få 2 vouchers per år men han vidhöll att man kan få flera än 2 vouchers. Är det någon annan som varit med om att få fler än 2 vouchers per år?
Den andra frågan gäller antalet vouchers - personen jag pratade med i Tallinn sa att denna voucher (jag nyttjat för bokningen ovan) var voucher 3 jag fick under 2015 (och att jag fortfarande hade 2 ytterligare vouchers kvar). Jag ifrågasatte det och sa att man maximalt kan få 2 vouchers per år men han vidhöll att man kan få flera än 2 vouchers. Är det någon annan som varit med om att få fler än 2 vouchers per år?