Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2017)

Status
Stängd för vidare inlägg.

kaktusen

Medlem
Det går utmärkt att boka en 2-4-1 inom 24 timmar. I teorin ända fram till avgång med man kan väl ändå räkna med att behöva lite framförhållning. Bokar man med avgång inom 24 timmar kan man förstås inte cancellera resan.
 

Flash

Medlem
Dubbelkollade med Tallin. Avbokning och ombokning måste ske dagen innan, alltså senast kl 17 oavsett avgångstid dagen efter. Däremot vågade de inte lova att de kunde ställa ut en biljett om jag ringde vid öppning kl 9 för LAX flighten från ARN imorgon kl 09.50. Biljetten måste gå igenom systemet innan incheckningen stänger kl 9.20. Det lät inte omöjligt men det är på gränsen.

Problemet är att jag inte vet förrän senare inatt om jag kommer kunna åka till LA imorgon så planen var att eventuellt avboka kl 17 och sedan försöka boka om samma flighter på morgonen väl ute på Arlanda.
 

agehall

Medlem
Problemet är att jag inte vet förrän senare inatt om jag kommer kunna åka till LA imorgon så planen var att eventuellt avboka kl 17 och sedan försöka boka om samma flighter på morgonen väl ute på Arlanda.
Det kommer nog inte att gå. Risken är stor att de platser du avbokar idag aldrig går tillbaka som awards och även om de gör det så lär de vara borta imorgon.
 

Flash

Medlem
Det är sant men det finns hyfsat med lediga platser om jag flyger Swiss på utresan och det finns gott om platser på returen så om de hade klarat ställa ut biljetter på 20 minuter så hade jag chansat. Nu får vi se om poängen brinner inne och en massa tusenlappar går förlorade, eller inte... Tidigt imorgon bitti har vi svaret. :)
 

Flash

Medlem
Lite intressant att Swiss har samma avgångstid från ARN imorgon så oavsett routing så är tiden för kort för att ställa ut en biljett.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen