Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2017)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mig veterligen har ingen fått igenom att använda miles från ett konto och voucher från ett annat.
Nej det är jag också ganska säker på att det inte har fungerat för någon här på forumet. Din voucher - dina poäng, är det som gäller. Däremot kan man givetvis boka biljett ÅT någon annan för sin egen voucher och egna poäng, men det är ju en helt annan sak.

Äsch, fick precis nej på en resa med 5 + 3 legs (ARN-FRA-HND/NRT-SIN-CGK-BKK//BKK-CDG-ARN-UME). Jag som har sett att vissa 5+3 har slunkit genom ibland.
Tråkigt. Var det första klass?
Prova NRT/HND - CGK - SIN - BKK istället men då missar du ett flyg i fötsta klass.
Alternativet är väl att ta dig från Jakarta till Bangkok på betald biljett och avsluta resan i Stockholm eller påbörja resan i Umeå.

Tråkigt. Var det första klass?
Prova NRT/HND - CGK - SIN - BKK istället men då missar du ett flyg i fötsta klass.
Alternativet är väl att ta dig från Jakarta till Bangkok på betald biljett och avsluta resan i Stockholm eller påbörja resan i Umeå.

Första klass, blir nog att skippa SIN-CGK så far jag det flyg med ANA i alla fall.

fick vår tredje voucher och det har inte ens gått 12mån, kommer få en fjärde till när smekmånaden har bokats...

känner mig deprimerad :(
tror ni det finns förutsättningar för oss att argumentera för att slippa årsavgift på amex?

fick vår tredje voucher och det har inte ens gått 12mån, kommer få en fjärde till när smekmånaden har bokats...

känner mig deprimerad :(
tror ni det finns förutsättningar för oss att argumentera för att slippa årsavgift på amex?
Tidigare har det varit svårare att argumentera bort årsavgift med hög spend. Om det är på elite du menar lär den i vilket fall inte gå att förhandla bort.

Enkla 2-4-1 kan enbart bokas över telefon via Tallinn.
Nej, det är fel. Det går att använda vouchers online på SAS hemsida under förutsättning att man tänker flyga med SAS.

Onekligen får man intrycket av att det skulle gå, men Simon är den enda som har hävdat det och alla andra samt reglerna säger motsatsen, så jag vill nog påstå att någon gjort fel när Simon lyckades med detta.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen