Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2017)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ringde till Tallinn idag och frågade om hur länge min voucher (som jag fick i 2016) skulle gälla.
Jag trodde att den skulle gå ut 2017-DEC-31, men enligt kundtjänsten ska den gälla fram till 2018-OCT-07 (exakt två år från den dagen jag fick vouchern).

Har rapporterats att voucherna från 2016 har längre giltighetstid.

Jag ringde till Tallinn idag och frågade om hur länge min voucher (som jag fick i 2016) skulle gälla.
Jag trodde att den skulle gå ut 2017-DEC-31, men enligt kundtjänsten ska den gälla fram till 2018-OCT-07 (exakt två år från den dagen jag fick vouchern).

Får jag gissa att det var voucher två som du tjänat intjänat det året?
Det verkar som att voucher två har något längre livslängd. Det har jag fått för mig iallafall. Har en voucher som har samma förutsättningar som din.

Ringde Tallin idag och fick bokat en tur nu i januari med Swiss i C till Miami :). Enligt dem har jag nu 3 vouchers kvar som går ut 2018 medan den jag använde i absolut sista minuten går ut i år. Jag har haft över 300k i spend ganska jämnt fördelat under åren på Elite-kortet så ändringen måste mao ha skett någon gång i mitten av 2016.

Jag har fått min voucher på mail efter egen begäran då inget brev dök upp. Jag har ett premium card. Detta är vad som står i mailet.

Vouchern triggades 19/6 2017.
Giltig till 31/12 2018.

Fattar inte hur det kan vara olika.
Jag får göra som Dr Miles och ringa och dubbelkolla.

Jag har fått min voucher på mail efter egen begäran då inget brev dök upp. Jag har ett premium card. Detta är vad som står i mailet.

Vouchern triggades 19/6 2017.
Giltig till 31/12 2018.

Fattar inte hur det kan vara olika.
Jag får göra som Dr Miles och ringa och dubbelkolla.
Men det där ser ju korrekt ut. De hade en glitch 2016 när vissa vouchers fick 2 års giltighetstid, men mina två jag fått under 2017 är bägge giltiga till 2018/12, som det ska vara.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen