DE talar utmärkt engelska, och med lite tur så får du prata med Kristina. Men alla är extremt vänliga och serviceminded.Bara en nyfiken fråga, pratar dem engelska eller svenska i ''Tallin'' ?
De pratar finska också.Bara en nyfiken fråga, pratar dem engelska eller svenska i ''Tallin'' ?
Ber ödmjukast om hjälp som färsking. Jag vill åka två vuxna till Vietnam eller närliggande (där det inte är översvämning) i slutet av januari 2017. Hemresan kan vara samma eller grannland (vi kommer åka runt i 5 veckor) Är helt öppen med datum och hoppas därför att detta går att boka trots kort varsel. Har ca 160000 eurobonus poäng och vill gärna flyga så härligt som möjligt för dessa och 241. Vilka bolag/plan/rutter skulle ni rekommendera? Använder united sök som rekommenderas för att kolla tillgänglighet och de flesta är thai, EVA, turkish airlines etc men vet inte vad jag bör försöka få till/leta efter. Räknas turkiet som samma zon som sverige eller är det tredje zon? Alla tips mottages tacksamt!
Är Katarina samma som Kate eller två olika?DE talar utmärkt engelska, och med lite tur så får du prata med Katarina. Men alla är extremt vänliga och serviceminded.
Mittåt. Hon jag talat med två gånger heter Kristina. Inga smeknamn har varit aktuella...Är Katarina samma som Kate eller två olika?![]()
Alla flighter du ändrar, tar bort eller lägger till räknas som en ändring.Om jag bokat ena vägen först (som en enkel) och lägger på utresan senare, eftersom önskad klass inte finns än, räknas det fortfarande som en ändring av bokning eller måste man från början ha bokat en tur/retur?
Inte riktigt det du frågar efter, men överväg att utnyttja pågående rea från Qatar. Med lite flyt bör du kunna hitta business för två vuxna med ett pris på ca 12000kr per person. Med tanke på att du behöver betala bränsletillägg och skatter på 2-4-1 på säg 3000kr per person kan det vara bättre att spara poäng och voucher till annat tillfälle.
På First?
Någon som har samma erfarenhet rörande C? För vår det är det 4 C som jag skall få till i sommar, finns visserligen här och där med andra bolag (turkish, swiss, austrian) men Thai skulle vara smidigast 1 rutt..får nog ta och ringa Tallin och kolla om de kan testa..