Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2016)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det brukar finnas 2 platser mer eller mindre varje dag till Tokyo Haneda, Chicago, Washington och Boston. Även New York brukar ha hyfsad tillgänglighet. Om det är FCT du vill åt kan du flyga FRA-MUC-XYZ för åtkomst samma dag.
Vi ska västerut och fru Rickardg kan inte övertygas att hoppa via MUC (ja det är FCT vi vill åt). Det gör urvalet rätt begränsat. Platser finns, men ska man ha två tenderar de att dyka upp väldigt tätt inpå. Skam den som ger sig!

Tack! Om jag har en 2 för 1 bokad för 2 personer STO-CPH-Toronto men vill boka om till STO-MUC-Toronto för den ena och Palma-MUC-Toronto för den andra. MUC-Toronto är alltså gemensam flight. Finns award på alla sträckor utom Palma-MUC.

Tack! Om jag har en 2 för 1 bokad för 2 personer STO-CPH-Toronto men vill boka om till STO-MUC-Toronto för den ena och Palma-MUC-Toronto för den andra. MUC-Toronto är alltså gemensam flight. Finns award på alla sträckor utom Palma-MUC.
Jag förstår inte riktigt vad du frågar efter, men jag svarar på vad jag tror du frågar ;). På en 2-4-1 måste båda ha exakt samma sträckning. Vilket gör att i ditt exempel så blir er sträcka München - Toronto. Sen får du fixa Stockholm - München samt Palma - München separat. Så då kan du köpa Palma - München samt spendera poäng för Stockholm - München om det känns värt det.

Tack! Kan jag boka 2 st STO-MUC-TOR men en person hoppar första sträckan och möter upp i MUC? Alltså med separat betald biljett från Palma.

Vi ska västerut och fru Rickardg kan inte övertygas att hoppa via MUC (ja det är FCT vi vill åt). Det gör urvalet rätt begränsat. Platser finns, men ska man ha två tenderar de att dyka upp väldigt tätt inpå. Skam den som ger sig!
Tycker att det nästan alltid dyker upp 2 platser direkt med 14 dagar kvar och ibland släpps fler närmre inpå

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen