palmen
Moderator
Enbart saver award är möjliga. Vad du ser i standard kan du strunta helt i om du inte bokar med United poängOm man tittar på Uniteds sida. Är det bara standard award som går att boka via eurobonus eller även saver award?
Enbart saver award är möjliga. Vad du ser i standard kan du strunta helt i om du inte bokar med United poängOm man tittar på Uniteds sida. Är det bara standard award som går att boka via eurobonus eller även saver award?
Vi ska västerut och fru Rickardg kan inte övertygas att hoppa via MUC (ja det är FCT vi vill åt). Det gör urvalet rätt begränsat. Platser finns, men ska man ha två tenderar de att dyka upp väldigt tätt inpå. Skam den som ger sig!Det brukar finnas 2 platser mer eller mindre varje dag till Tokyo Haneda, Chicago, Washington och Boston. Även New York brukar ha hyfsad tillgänglighet. Om det är FCT du vill åt kan du flyga FRA-MUC-XYZ för åtkomst samma dag.
Jag förstår inte riktigt vad du frågar efter, men jag svarar på vad jag tror du frågarTack! Om jag har en 2 för 1 bokad för 2 personer STO-CPH-Toronto men vill boka om till STO-MUC-Toronto för den ena och Palma-MUC-Toronto för den andra. MUC-Toronto är alltså gemensam flight. Finns award på alla sträckor utom Palma-MUC.
Nej det funkar inte.Tack! Kan jag boka 2 st STO-MUC-TOR men en person hoppar första sträckan och möter upp i MUC? Alltså med separat betald biljett från Palma.
Tycker att det nästan alltid dyker upp 2 platser direkt med 14 dagar kvar och ibland släpps fler närmre inpåVi ska västerut och fru Rickardg kan inte övertygas att hoppa via MUC (ja det är FCT vi vill åt). Det gör urvalet rätt begränsat. Platser finns, men ska man ha två tenderar de att dyka upp väldigt tätt inpå. Skam den som ger sig!
Ja du kan boka det men den andra personens biljett blir ogiltig efter no show på första sträckan.Tack! Kan jag boka 2 st STO-MUC-TOR men en person hoppar första sträckan och möter upp i MUC? Alltså med separat betald biljett från Palma.
Hur kan man se tillgängliga award biljetter hos Lufthansa i First?
Trevlig söndag kväll alla!