Yes jag kommer att följa Senator,
-1 Det kan omöjligtvis vara så att vi inte kan få veta code share Points när vi bokar om
-2 Vad fick jag för 2.500:- utöver min redan betalda Plusbiljett (3110).??
-3 Kan man inte lita på kundservice har vi ett stort problem och SAS ett ännu större.
-4 Jag skriver inte denna gång i affekt, utan snarare försöka lyfta ett stort problem som jag ser det. SAS mörkar hur mycket SAS:s biljetter är värda inom STAR. Enligt Swiss är en SAS biljett inte värt pappret det är skrivet på, och det effektueras av att jag fick betala till 2.500:- för att byta SAS Plus till Swiss Y en väg.
-5 Ingen här kan ändra poängen, men jag som arbetar med QA/QC och Validation inom O&G i Europa, Kina och Indien blir tokig när man inte svarar upp mot ställda krav och förväntningar, man ska inte behöva läsa från BC medl. att SAS kundservice kan man inte lita på och antal poäng inom Star vet vi inte SAS. Detta är fullständigt vanvettigt, att ett bolag som enl. SAS egen prognos ska lämna en avkastning på 8%
(3 miljarder)/år det är dom är inte ens i närheten av. Det som förvånar mig ännu mer, är att idag betalar jag 2.300:- mindre till SVG/BGO efter nya "SAS" för samma produkt. (OK, ingen GT mellan Arn-Osl nu). för SAS gör det c:a 20.000 mindre intäkter för min del/år.