pswe
Medlem
Skumt.Ja, Jag är EBG. I autosvaret jag fick för ca 5 veckor sen står det ''Our handling time at the moment is approximately 6-8 weeks.''
Jättemärkligt att det dröjer.
Skumt.Ja, Jag är EBG. I autosvaret jag fick för ca 5 veckor sen står det ''Our handling time at the moment is approximately 6-8 weeks.''
Jättemärkligt att det dröjer.
Vad är det egentligen som du dröjer? Du skickade in ett claim för fem veckor sedan, då fick du svaret att det dröjer 6-8 veckor innan de har hanterat ditt ärende.Ja, Jag är EBG. I autosvaret jag fick för ca 5 veckor sen står det ''Our handling time at the moment is approximately 6-8 weeks.''
Jättemärkligt att det dröjer.
Kul att det löste sig på ett bra sätt för dig! Samtidigt väldigt spännande hur SAS kan vara konsekvent inkonsekvent i alla lägen. Jag har ett utestående 241-ärende som har släpat sedan nov förra året. Mejlade Diamond support för 2 veckor sedan som svarade mig att de inte kan hjälpa till med 241-ärenden eller se status på demMejlade Diamond support då jag har haft strul med mina 241.
Fick svar efter 20 dagar.
Man börjar att be om ursäkt och sen löser det hela helt fantastiskt och dessutom redogör alla 241 med resp bf.datum
Wow SAS. Bra jobbat sas
Händer lite då och då att man inte får info om det tyvärr. Senast förra veckan ändrades en resa för mig 3h utan att jag fått info om det.Hej på er alla! Har passivt följt sidan under många år men har nu valt att "signa up", passar på en gång på att tacka för all intressant läsning och alla uppenbart kunniga medresenärer!
Tänkte dela med mig av en relativt ny erfarenhet som jag undrar om fler än jag varit med om. Hade en resa till Alicante bokad nu på lördag för mig och familjen, en resa som i början av januari flyttades till nu på måndag. Det intressanta i sammanhanget är att SAS aldrig meddelade mig om ändringen... Vid kontakt med SAS kundtjänst nu i går fick jag information om att misstaget var deras (tekniskt problem) och att resan självklart återbetalades om jag så ville...För mig var det första gången på 15 år som detta hände, någon annan som varit med om samma sak? MVH V.S.
Samma sak hände mig med en Star Alliance awardbokning med Swiss. Inget mail eller SMS och de vägrar erkänna att de gjort något fel. Såg tack och lov detta inom de 15 dagarna jag har på mig att boka om vilket jag även har gjort nu.Hej på er alla! Har passivt följt sidan under många år men har nu valt att "signa up", passar på en gång på att tacka för all intressant läsning och alla uppenbart kunniga medresenärer!
Tänkte dela med mig av en relativt ny erfarenhet som jag undrar om fler än jag varit med om. Hade en resa till Alicante bokad nu på lördag för mig och familjen, en resa som i början av januari flyttades till nu på måndag. Det intressanta i sammanhanget är att SAS aldrig meddelade mig om ändringen... Vid kontakt med SAS kundtjänst nu i går fick jag information om att misstaget var deras (tekniskt problem) och att resan självklart återbetalades om jag så ville...För mig var det första gången på 15 år som detta hände, någon annan som varit med om samma sak? MVH V.S.