Senaste nytt

SAS - det här har ni gjort bra™!

Jag fick min första courtesy upgrade från Go -> Plus igår ca 18 timmar innan avgång. Det som imponerade var att även min statuslösa kollega som reser på en egen bokning också blev uppgraderad till Plus och sätet bredvid mitt. Jag har ingen aning om hur SAS visste att vi reste ihop men jag hade lite kontakt med Diamondsupporten innan för att fixa seating så gissningsvis måste de ha lagt in någon kommentar i systemet om att vi reste ihop. Hur som helst väldigt snyggt skött och en glad överraskning för mig och kollegan!

Jag gillar frukosten på dom korta hoppen till Finland, t.ex Arlanda-Åbo. Slår inrikesfrukosten med hästlängder image.jpeg

Flög en GOT-ARN i söndags och då delade crew ut gossedjur och ritblock till alla barnen på planet. Seat block fick jag också, vilket jag tycker fungerar bättre och bättre.

Flög Arlanda - Tallinn i Go i morse. Vid serveringen fick jag (EBD) personlig hälsningsfras med förnamn, frågan om jag ville ha frukostlådan eller något annat från vagnen. Väldigt trevlig personal som hade läst på listan över vilka som var statusmedlemmar. Bra jobbat SAS!! (Eller Jettime som utförde flygningen...;))
:)

Toppen