Senaste nytt

SAS - det här har ni gjort bra™!

Blev ju ombokad med KLM hem från IAD i påskas, när SAS ställde in. Idag fick jag poäng för orginalbokningen insatta på mitt Eurobonuskonto. Detta efter enbart ett mail till Guldsupporten som tog det vidare. Visst, det tog en månad men handläggningstiden kan vara upp till 6 veckor på efterregistrering. Dessutom inget tjafs om att jag även råkat få Flying Blue-poäng för ersättningsresan :)

Så det ska funka. Jag har vart lovad poäng av lufthansa efter dom bokade om mig till BA vid strejkerna i november. Snart sex månader senare har jag fortfarande inga poäng trots att jag upprepade gånger fått bekräftat att jag ska få dom.

Imponerad av CC på SK1429 idag mellan ARN-CPH. Då jag var på väg att missa min transfer till Berlin om jag inte skyndade mig efter landning frågade jag om att flytt från exit-row till row 2 med handbagage och allt. Klockrent svar: "Självklart! Kom, gör det nu". Fick ställa väska i galley och sen först av maskinen. Men så hann jag också!

Imponerad av CC på SK1429 idag mellan ARN-CPH. Då jag var på väg att missa min transfer till Berlin om jag inte skyndade mig efter landning frågade jag om att flytt från exit-row till row 2 med handbagage och allt. Klockrent svar: "Självklart! Kom, gör det nu". Fick ställa väska i galley och sen först av maskinen. Men så hann jag också!
Dom slapp ju extrakostnader, så smart gjort.

Toppen