fcx
Medlem
Fick samma mejl idag. Fin gest men jag har inga bokningar så det blir ju ingenting.
Hade hellre uppskattat att de satte in x antal poäng.
Jag fick 13 750 poäng när jag fick den där "personliga kampanjen".
Fick samma mejl idag. Fin gest men jag har inga bokningar så det blir ju ingenting.
Hade hellre uppskattat att de satte in x antal poäng.
Intressant e-mail ifrån SAS idag.
"Vi ber om unnskyldning for at du fikk problemer med din bagasje i forbindelse med din reise til Praha – og de ulempene som det medførte for deg.
Som plaster på såret vil vi gjerne gi deg doble Ekstrapoeng* for dine reiser med SAS neste måned. Registrer deg senest 31. januar 2015 ved å klikke på knappen nedenfor, så får du automatisk doble Ekstrapoeng på alle reiser med SAS i perioden 1. februar 2015 - 3. mars 2015.
Med vennlig hilsen
SAS EuroBonus"
De har jo 100% ret og maa vel statuere et eksempel en gang imellem. Tag revance paa ARN...Verkar som en försämring gjorts i Lounge access. Flyger i got-arn-ewr idag med SAS. Sträckan ARN-EWR är i C. Blev nekad Lounge på Landvetter för att sträckan got-arn är i economy. Förut har det varit att det räckte med C biljett samma dag.
De har jo 100% ret og maa vel statuere et eksempel en gang imellem. Tag revance paa ARN...
Enligt *A (och SAS regler) ser detta ut att vara korrekt. Se Lounge Access Policy - Star AllianceVerkar som en försämring gjorts i Lounge access. Flyger i got-arn-ewr idag med SAS. Sträckan ARN-EWR är i C. Blev nekad Lounge på Landvetter för att sträckan got-arn är i economy.
Förut har det varit att det räckte med C biljett samma dag.