011430121
Medlem
Två EBD i Eco!Edit: kan det ha berott på två EBD i ekonomi eller att vi bara såg trevliga ut?
Två EBD i Eco!Edit: kan det ha berott på två EBD i ekonomi eller att vi bara såg trevliga ut?
Två EBD i Eco!
Edit: kan det ha berott på två EBD i ekonomi eller att vi bara såg trevliga ut?
Tvärtom - är det inte där EBD sitter på tjänsteresor, ref tråden om respolicy? (på privata resor kan man ju sitta där man vill...)Är det inte där EBD sitter på privatresor?![]()
Tvärtom - är det inte där EBD sitter på tjänsteresor, ref tråden om respolicy? (på privata resor kan man ju sitta där man vill...)
Har aldrig skrivit i denna traden tror jag, men nagong gang skall vara den forsta. I fredags var flyget fran HEL till ARN ca 40 minuter sent och landade 5 minuter innan anslutningen till Manchester skulle avga. SAS holl kvar flyget till MAN i en halvtimme sa alla inklusive baggage kunde komma med. Mycket bra SAS (Finnair som jag flyger en del med nu och ha manga kollegor som flyger med vantar inte en sekund!).
Vi landade 20 minuter efter tidtabell, de hade stenkoll pa connections redan fran arlanda och de hade 1 timme att byta.Det där är bra under förutsättning att man inte skapar följdförseingar på den ankommande flygplatsen i stället. 30 minuter kan man ofta flyga ikapp eftersom det är en del luft i tidtabellen, men jag har också varit med om att man väntat på sent ankommande passagerare och sedan har det slutat med att de 20 minuter man väntade inledningsvis blev 40 minuter på ankomstflygplatsen, med andra problem som följd inklusive missade anslutningar.