Senaste nytt

SAS - det här har ni gjort bra™!

Man kan kanske inte lägga in det manuellt... Min poängchallenge gav i alla fall 60.000 poäng i en post..... Eller så tyckte handläggaren att den där doktorn var en trevlig kille, han får lite fler poäng.... :)

SAS är ju bara bäst. Fick följande svar för min reklamation.

Hej Tommy

Tack för ditt mail!

Det var väldigt tråkigt att höra om att ditt bagage har blivit skadat och att saker saknades och jag vill såklart hjälpa dig med detta.
Jag gör så att jag sätter in 25.000 Eurobonus extrapoäng på ditt konto och du kommer kunna se dessa inom 7-10 arbetsdagar.

Jag är nöjd för kompensationen.

SAS är ju bara bäst. Fick följande svar för min reklamation.

Hej Tommy

Tack för ditt mail!

Det var väldigt tråkigt att höra om att ditt bagage har blivit skadat och att saker saknades och jag vill såklart hjälpa dig med detta.
Jag gör så att jag sätter in 25.000 Eurobonus extrapoäng på ditt konto och du kommer kunna se dessa inom 7-10 arbetsdagar.

Jag är nöjd för kompensationen.

Var det inte Gucci & Appleprodukter du blev av med? Måste väl vara värt mycket mer än 25k extrapoäng?

Var det inte Gucci & Appleprodukter du blev av med? Måste väl vara värt mycket mer än 25k extrapoäng?

Jag tycker att det är bra och tillräcklig ersättning från SAS. Hellre tar jag emot poäng av SAS än pengar utöver att fick redan ersättningsväskan av SAS. Nu kan jag göra reklamationen till mitt försäkringsbolag och preliminärt har de lovat full ersättning minus självrisken. Jag betalar ju till de för att de ska ersätta när något händer.

Jag är nöjd och tycker att det är viktigast. Eller hur?

Last edited:
Toppen