Senaste nytt

SAS - Det här gjorde Ni inte så bra!

ulagun

Medlem
Våra prio väskor kom bokstavligen sist ut i Chicago och tumme ner på att det inte fanns wifi på planet (SE-REH).
Baserat på långvarig egen erfarenhet så är det väl en del av SAS konceptet att priomärkta väskor kommer bland de sista
Senast nu i veckan i Faro. Hustru och jag var de enda uppgivna kvar vid bandet då vår priomärkta väska alldeles ensam och övergiven slutligen poppade upp .
Överväger neka att de sätter på röda priotaggarna fortsättningsvis
 

MLG55

Medlem
tumme ner på att det inte fanns wifi på planet (SE-REH).
Är du säker på det? :rolleyes: trodde inte heller att det fungerade när vi åkte över till LAX, behövde det dock inte då, så jag frågade aldrig.

Samma när vi skulle åka hem och fattade inte varför det inte fungerade tills frugan hittade den vita lappen med WIFI instruktionen och hur man skulle koppla upp sig. Frugans fungerade direkt när hon provade (Samsung) Min Iphone ville inte alls vara med. Gjorde ett sista desperat försök och startade om telefonen och vips så fungerade det även för mig :D:D:D
 

rosenstam

Medlem
Baserat på långvarig egen erfarenhet så är det väl en del av SAS konceptet att priomärkta väskor kommer bland de sista
Senast nu i veckan i Faro. Hustru och jag var de enda uppgivna kvar vid bandet då vår priomärkta väska alldeles ensam och övergiven slutligen poppade upp .
Överväger neka att de sätter på röda priotaggarna fortsättningsvis
Är på samma plats, kom igår. Först kom det nästan ett hundratal golfväskor och sedan dom vanliga väskorna och sist prioväskor.
Det enda som roade mig var att strax före start från Sverige såg jag att inte alla golfväskor kom med. Fullt i cargoutrymmet.
Konstigt att detta är samma sak varje år vid den här tiden. SAS borde ha lärt sig av detta men…
 

Tobbe.O

Medlem
Är du säker på det? :rolleyes: trodde inte heller att det fungerade när vi åkte över till LAX, behövde det dock inte då, så jag frågade aldrig.

Samma när vi skulle åka hem och fattade inte varför det inte fungerade tills frugan hittade den vita lappen med WIFI instruktionen och hur man skulle koppla upp sig. Frugans fungerade direkt när hon provade (Samsung) Min Iphone ville inte alls vara med. Gjorde ett sista desperat försök och startade om telefonen och vips så fungerade det även för mig :D:D:D

SE-REH är det ända långdistansplan som inte har wifi installerat ännu, tyvärr :(
 

Tveket

Medlem
Jag har/hade en resa bokad till Tokyo med SAS i juni. Jag har såklart varit ytterst mentalt inställd på att att den inte kommer att bli av, men hoppet är ju det sista som överger en. Nu är det mindre än två månader kvar så jag tänkte: "Nä, det lär ju inte bli något av denna!, jag bokar av den och gör något annat den veckan i juni!"

Döm av min förvåning när jag går in på min profil på SAS. Där finns inte bokningen kvar, alls! Jag har inte fått någon information från SAS om att de inte kommer att genomföra sitt åtagande, inget mail, inget SMS, absolut ingenting i återkoppling från leverantören! Inte heller har jag fått tillbaka min poäng eller pengar!

Ärligt talat SAS! Så här kan man inte behandla sina kunder!
 

palmen

Moderator
Är på samma plats, kom igår. Först kom det nästan ett hundratal golfväskor och sedan dom vanliga väskorna och sist prioväskor.
Det enda som roade mig var att strax före start från Sverige såg jag att inte alla golfväskor kom med. Fullt i cargoutrymmet.
Konstigt att detta är samma sak varje år vid den här tiden. SAS borde ha lärt sig av detta men…
Hur menar du att de skulle lära sig? Är det fullt är det ju fullt. Neka folk att ta med sig golfbagar känns inte heller hållbart.
 
Toppen