Väljer att citera dig här för att undvika att förstöra Finnair tråden om A350 hoppas det är okej.
Hur ofta flyger du själv SAS? Ser du inte vad som håller på att hända inom SAS. Högerhanden vet inte vad vänsterhanden gör det finns inget rim och reson. SAS är i dag Norwegian (SASWEGIAN) med höga kostnader och en konstig organisation som inte fungerar. Finns säkert mycket bra man gjort bakom kulisserna som jag som passagerare inte ser men slutprodukten är skit! Oavsett hur jag vänder på det.
- IT är under all kritik. Webbsidan kraschar ofta och kan ligga nere långa stunder.
- Kommunikation till kunder fungerar ej. Ta bara med Houston rutten som läggs ner där kundtjänst inte vet något.
- Kundtjänst outsourcad och varken kan eller vill hjälpa oavsett hur obetydligt ärendet är. Svårt att få tag på nyckelpersoner som kan hjälpa till vid fel och problem.
- Bemötande i alla led är många gånger otrevligt och av personer som inte borde jobba med service.
- Flygplan är smutsiga (insidan) och skräp finns kvar från förra flygningen.
- Status recognition oavsett nivå är låg och passagerare verkar mest vara en belastning.
- Nya produkter känns förlegade. Går att integrera i skärmen där man beställer önskade produkter och även betalar.
- Saknas WIFI på större delen av flottan.
- Gamla flygplan Sverige/Norge som känns som rostiga burkar.
- Dåliga priser överlag sett till vad man får (Bortsett från när det är olika kampanjer)
- Café sortimentet i norden är ett skämt. Lägg ner hela konceptet.
- Överfulla loungar många gångar som bara erbjuder irritation.
- Prio boarding fungerar inte.
- Prio bagage fungerar inte.
- Ingen seatblock i SAS Plus.
Finns säkert mer som jag inte kommer precis just nu. Det är ingen bra upplevelse SAS bjuder på i dagsläget.