De kanske menar att han ska föreslå på MySASIdea att de ska läsa igenom klagomålen innan de svarar?Det där är ju någon som inte har läst vad du skrev - svara och be dem att faktiskt läsa ditt klagomål. Vad ska du skicka in för ide till MySASIdea? Att de ska servera ätbar pizza eller?
Brukar sällan klaga, men:
I morse var jag med om en oplanerad equipment change från LLA.
Första avgångens (SK1) crew tog fel flygplan varför nästa avgång (SK3) fick en mindre kärra än planerat, med förseningar och kvarlämnade pax som resultat. Jag är också trött på morgonen, men va f-n...![]()
Brukar sällan klaga, men:
I morse var jag med om en oplanerad equipment change från LLA.
Första avgångens (SK1) crew tog fel flygplan varför nästa avgång (SK3) fick en mindre kärra än planerat, med förseningar och kvarlämnade pax som resultat. Jag är också trött på morgonen, men va f-n...![]()
Jag gissar på att det inte är crew som gör det utan det är en uppgift för markpersonalen att sköta detta och de hade säkert parkerat den vid "fel" gate.
Det där är ju någon som inte har läst vad du skrev - svara och be dem att faktiskt läsa ditt klagomål. Vad ska du skicka in för ide till MySASIdea? Att de ska servera ätbar pizza eller?