Det går inte alltid att styra över sina marginaler, det är i det läget som vi börjar leta efter alternativa lösningar.
Det är inte alltid tjänsten med priority tag fungerar, vilket är tråkigt, och då får man se över ytterligare alternativ (som t.ex att byta leverantör om man finner att en annan fungerar bättre). Här får var och en bilda en uppfattning om hur tålmodig man är samt vilka alternativ som finns. Kritiken i inlägget upplevde jag vara mot responsen från kundservice och inte händelsen i sig.
Personligen hade jag i läget ovan åkt ifrån mitt bagage, men det är inte alltid som det är möjligt...
Det är inte alltid tjänsten med priority tag fungerar, vilket är tråkigt, och då får man se över ytterligare alternativ (som t.ex att byta leverantör om man finner att en annan fungerar bättre). Här får var och en bilda en uppfattning om hur tålmodig man är samt vilka alternativ som finns. Kritiken i inlägget upplevde jag vara mot responsen från kundservice och inte händelsen i sig.
Personligen hade jag i läget ovan åkt ifrån mitt bagage, men det är inte alltid som det är möjligt...
Last edited: