Senaste nytt

SAS - Det här gjorde Ni inte så bra!

Ja, precis. I stort alla United Clubs är så dåliga att SAS lounger framstår som himmelriket. Oavsett håller jag inte med om att T5-loungen är så dålig. Visst, den är inte i klass med de bästa LH-loungerna, men den är inte dålig heller.

Många lounger som jag stöter på i t.ex DAC, NBO, DAR mm får SAS loungen att framstå som en first class lounge. Sen finns det ju lounger som är otroligt mycket bättre......

Jag tycker inte SAS lounger (både SAS Gold Lounge och SAS Lounge) är dålig standard speciellt efter renovering.

Om man flyger jämnt med Singapore Airlines eller andra bra flygbolag så självklart SAS lounger ser fattigare ut men absolut inte dåligt.

Bra eller dåligt beror på vilka "funktioner" man efterfrågar i en lounge. IMHO är SAS-loungerna inte dåliga, men klart under medel för *G-lounger.

För att introducera ätt nytt ämne:

Jag fick precis ett SMS om att en bokning har ändrats för mig. Jag kollar mailet som kommer och tycker att man idag, 2014, bode kunna göra detta mail lite användarvänligt. Nu kommer en ny itinerary bara. Pang, du har 10 dagar på dig att opponera.

Varför kan man inte skicka med info om vad skillnaden är mot min originalbokning? Visst kan jag leta upp den etc, men varför inte bara highlighta skillnaden?

För att introducera ätt nytt ämne:

Jag fick precis ett SMS om att en bokning har ändrats för mig. Jag kollar mailet som kommer och tycker att man idag, 2014, bode kunna göra detta mail lite användarvänligt. Nu kommer en ny itinerary bara. Pang, du har 10 dagar på dig att opponera.

Varför kan man inte skicka med info om vad skillnaden är mot min originalbokning? Visst kan jag leta upp den etc, men varför inte bara highlighta skillnaden?

Instämmer helt. Själv fått flera sådana mail, nämnvärt ett inför min sommarresa till New York där jag blev riktigt orolig då jag har en väldigt smal tidsplan på den resan. Visade sig sen att hemresan förskjutits 5 min men med samma ankomsttid. Det hade jag gärna sett direkt i mailet.

Fick också sms + mail om en ändrad resa, gällande maj.
Såg först ingen skillnad, så jag fick leta upp originalbokningen. Då visade det sig att OSL-ARN blivit tidigarelagd med 30 min, vilket känns lite tajt anslutning från AGP. Lite försening + security på OSL och det blir brådis. Ska nog be att få ändra...

En sak som gör den typen av mail extra intressanta tycker jag är när man har lite USA-leg i bokningen, där det inte är ovanligt att avgångstider ändras 1 eller 2 minuter...

Toppen