Jag skrev lite feedback i online-formuläret efter en ToR resa CPH-ORD i Business för någon månad sedan. Jag satt i 1F på båda hållen och det var samma maskin. Gångjärnet på mitt tray table var knäckt så att bordet lutade kraftigt till vänster. Var tvungen att palla under med kudde och sitta väldigt stilla under måltiderna. Cabin crew verkade vara medveten om det redan när jag påpekade felet, det fixades heller inte innan min hemresa några dagar senare.
Nu har jag fått ett riktigt "goddag yxskaft"-svar på min feedback. Resan var alltså långt efter att sommarens strejk avbrutits. Nu vet man med säkerhet att ingen läser den där feedbacken i alla fall...
Sorry for the delayed answer due to high volumes.
We are truly sorry that you got affected by this summers strike and we apologize about the inconvenience this may have cost you.
If you have done any claims for refund on your ticket and/or extra costs due cancelled or rebooked flights, we kindly ask for your patience. The responsible department is handling these as fast as they can.
We apologize for the inconvenience caused. Thank you once again for contacting us and I hope we can welcome you onboard again soon.