Senaste nytt

SAS - Det här gjorde Ni inte så bra!

Men du behöver ändå inte hitta på saker för att argumentera för din sak?
Dessutom har nu alla fullt betalande business passagerare tillgång, så förstår inte varför du klagar?

Visst är uttrycket tillspetsat och Ironisk, något som de flesta här borde klara av att läsa ut.

Faktum kvarstår dock att för Priority Pass och Longekey passagerare så finns den ingen (0) lounger på terminal 5.

Det är dock inte sas fel som har föregått med gott exempel och nu har alla fullt betalande business passagerare full lounge tillgång.

Last edited:
Visst är uttrycket tillspetsat och Ironisk, något som de flesta här borde klara av att läsa ut.

Faktum kvarstår dock att för Priority Pass och Longekey passagerare så finns den ingen (0) lounger på terminal 5.

Det är dock inte sas fel som har föregått med gott exempel och nu har alla fullt betalande business passagerare full lounge tillgång.
Det finns PP lounge i gamla T4, numera T5

Det finns det, gamla Pearl Loungen är fortfarande en Lounge för Priority Pass, och den finns i T5 vid C gates (även om PP inte uppdaterat med rätt terminal)
Screenshot_20251020_113553_Priority Pass.jpg

Gamla T4 kommer alltid vara T4 I min värld.

Den har inget att göra med T5 hur mycket man än döper om gater.

Gå flera kilometer till en annan terminal för att hitta den lounge som "finns" gör inte Arlanda till Europas bästa flygplats.

Jag tar heller bussen airside till T2 o så fall.

Lounge debaclet på Arlanda liknar mångt och mycket buss debaclet.

Men det är lite OT för denna tråd.

SAS keep up the good work!

Gamla T4 kommer alltid vara T4 I min värld.

Den har inget att göra med T5 hur mycket man än döper om gater.

Gå flera kilometer till en annan terminal för att hitta den lounge som "finns" gör inte Arlanda till Europas bästa flygplats.

Jag tar heller bussen airside till T2 o så fall.

Lounge debaclet på Arlanda liknar mångt och mycket buss debaclet.

Men det är lite OT för denna tråd.

SAS keep up the good work!
Och Strawberry Arena kommer du alltid kalla för Friends?

Det är bra om man använder rätt namn på saker och ting, oavsett om man själv väljer att kalla det något annat.
Airside har inte T4 funnits på Arlanda nu på ett bra tag, och snart ska det väl även försvinna landside om jag förstått det rätt.

Flera kilometer är det inte heller att gå, även om det kan verka långt för många (precis som på Kastrup med hater längst bort).

Oavsett är detta off topic för denna tråd, finns en tråd för hur dåligt Arlanda är där detta skulle passa bättre för vidare diskussion vid intresse.

Och Strawberry Arena kommer du alltid kalla för Friends?

Det är bra om man använder rätt namn på saker och ting, oavsett om man själv väljer att kalla det något annat.
Airside har inte T4 funnits på Arlanda nu på ett bra tag, och snart ska det väl även försvinna landside om jag förstått det rätt.

Flera kilometer är det inte heller att gå, även om det kan verka långt för många (precis som på Kastrup med hater längst bort).

Oavsett är detta off topic för denna tråd, finns en tråd för hur dåligt Arlanda är där detta skulle passa bättre för vidare diskussion vid intresse.

Globen är alltid Globen, vad än sponsorerna påstår. Priority Pass och Lounge key stödjer även min tes.

Och du får gärna tycka ett en lounge på gamla T4 är nästgårds när man åker Thai Airways från F69.

Men detta bevis om flera km plus en passkontroll på detta så låter vi SAS klanta sig själva i denna tråd utan hjälp av Abrahamsson.
38447625dfe45912f017681c6c7f3f32.jpg

• Gilla
Reactions: fcx
Toppen