Senaste nytt

SAS - Det här gjorde Ni inte så bra!

Jag vet inte varför man skulle behöva flytta runt passagerare för att man byter flygplanstyp, utöver möjligen de som sitter på platser som inte finns på den andra modellen.
330 har 2-4-2 och 350 har 3-3-3.
Det man har rätt tid till enligt sas är likvärdig plats, dvs bokat gång så ska man få gång, bokat fönster få fönster.

Med tanke på att kabinerna skiljer sig åt kan man absolut bli flyttad även på longhaul.

Gå från 9 i rad till 8 i rad så måste 1 byta rad minst.

330 har 2-4-2 och 350 har 3-3-3.
Det man har rätt tid till enligt sas är likvärdig plats, dvs bokat gång så ska man få gång, bokat fönster få fönster.

Med tanke på att kabinerna skiljer sig åt kan man absolut bli flyttad även på longhaul.

Gå från 9 i rad till 8 i rad så måste 1 byta rad minst.
Resorna jag pratar om är i business eller premium.

Är på flygplatsen nu och kan meddela att rad 17 är tillbaka. Så att de flyttade bak oss för några timmar sedan för att sedan placera någon annan där känns rätt märkligt faktiskt.

Resorna jag pratar om är i business eller premium.

Är på flygplatsen nu och kan meddela att rad 17 är tillbaka. Så att de flyttade bak oss för några timmar sedan för att sedan placera någon annan där känns rätt märkligt faktiskt.
Det är sånt som händer att de ändrar storleken på "premium", kan ske flera gånger samma dag.

Ingen av oss vet om det kom 2 sena bokningar, eller annan anledning. Faktum kvarstår, bokar man precis vid gränsen mellan kabiner så är risken påtagen att man flyttas.
Tråkigt, men så det ser ut, bara anpassa sig efter det.

Toppen