andreas
Medlem
Någon annan som haft problem med att göra om-/avbokningar online på sistone?
Jag försökte för några veckor sedan boka av en bonusresa inom 24 timmar på hemsidan och det stod då att avbokningen var bekräftad samt att jag skulle få en bekräftelse på mail. Då jag inte fick något mail kontaktade jag kundtjänst som sade att resan inte alls hade blivit avbokad, men de fixade det manuellt.
Idag har jag försökt ändra en annan bokning (revenue) till ett alternativ som är lite billigare, men får felmeddelande på hemsidan. I appen stod det att ändringen var bekräftad, men kan inte se någon ändring i min bokning och har inte fått något mail (vilket jag skulle få i detta fall också).
Ja, senast för två veckor sedan. Bonusresa som avbokades inom 24 timmar. Bekräftelse visades på sidan, dock kom inget mail. Kontaktade kundtjänst som meddelade att resan ej avbokats. Fick hjälp men debiterades 250:- /resenär.
Blev lite korrespondens fram och tillbaka för att bevisa att jag försökt göra avbokningen inom 24h. Nu har även avbokningsavgiften återbetalats.