Senaste nytt

SAS - Det här gjorde Ni inte så bra!

SimonXYZ

Medlem
Kontaktade Diamond support igår och fick idag ett helt intetsägande svar (se ovan)

Fick gå igen alla (och hustruns egna) bokningar för att få rätsida på det hela. Ingen automatisk återgång. Tog en stund

Ingen förlåtelse till PRAO eleven och Diamonsd support
Oj, vilket störigt ”svar”. Tråkigt att sådant kommer från diamantsupporten.
 

NotRyan

Medlem
Diamantsupporten ska ju ha de bästa och mest erfarna medarbetarna, de har Anko sagt!


Jag tycker nog att jag med högre frekvens haft kontakt med mer kompetent personal sedan ungefär när det sades. Då och då kommer jag fortfarande i kontakt med personal som är ovilliga/okunniga, men för det mesta verkar de måna om att hitta en lösning för mig.
Jag undrar om de är klara med att rekrytera egen personal ännu till premium-support? Jag tror att de är i ett mellanläge ännu där de "bästa" hos Sutherland tar dessa ärenden....
 

Hachans

Medlem
Jag undrar om de är klara med att rekrytera egen personal ännu till premium-support? Jag tror att de är i ett mellanläge ännu där de "bästa" hos Sutherland tar dessa ärenden....

Ingen aning, skulle de rekrytera nya?

Jag utgick från att man skulle ta de mest seniora man hade för att hantera sånt här. Blir det nyanställda oerfarna så blir det ju samma mög igen.
 
  • Gilla
Reactions: fcx

fcx

Medlem
Jag tycker nog att jag med högre frekvens haft kontakt med mer kompetent personal sedan ungefär när det sades. Då och då kommer jag fortfarande i kontakt med personal som är ovilliga/okunniga, men för det mesta verkar de måna om att hitta en lösning för mig.
Upplever mycket högre engagemang och välja att hjälpa till sedan diamantlinjen öppnade, men det är inte alltid som engagemanget samsvarar med vad som faktiskt blir utfört.
 

NotRyan

Medlem
Ingen aning, skulle de rekrytera nya?

Jag utgick från att man skulle ta de mest seniora man hade för att hantera sånt här. Blir det nyanställda oerfarna så blir det ju samma mög igen.
Jo, de öppnar med egen personal... 1 juni hörde jag. Det här är annonserna jag såg för någon månad sen... Screenshot_20240403_210924_Samsung Internet.jpg Screenshot_20240403_211407_Samsung Internet.jpg
 

Hachans

Medlem
SAS-appen idag hävdar 17 rader plus på min lilla kärra till CPH. Helt tomma. Kollar jag Experflyer är det bara åtta.

Känns som att det fortfarande är rejält kaos någonstans i ”datan”.
 

GOT-XXX

Medlem
Någon annan som haft problem med att göra om-/avbokningar online på sistone?

Jag försökte för några veckor sedan boka av en bonusresa inom 24 timmar på hemsidan och det stod då att avbokningen var bekräftad samt att jag skulle få en bekräftelse på mail. Då jag inte fick något mail kontaktade jag kundtjänst som sade att resan inte alls hade blivit avbokad, men de fixade det manuellt.

Idag har jag försökt ändra en annan bokning (revenue) till ett alternativ som är lite billigare, men får felmeddelande på hemsidan. I appen stod det att ändringen var bekräftad, men kan inte se någon ändring i min bokning och har inte fått något mail (vilket jag skulle få i detta fall också).
 
Toppen