Någon med tips på hur man får SAS att inte strula till biljettering vid ombokning av award med Star Alliance?
Samtal 1: ombokar under morgonen idag. Ber agenten säkerställa att det skickas för biljettering då de ofta missat förut.
Samtal 2: vid 15.30-tiden ringer jag igen för att jag inte fått nya biljetterna ännu. Förklarar att jag gärna vill att de tittar på det under dagen då det blivit strul tidigare när biljettering inte skett i tid. "Det är en risk man får ta när man ombokar" enligt agenten så jag tackar för mig och lägger på.
Samtal 3: huaca direkt efter samtal 2 och hoppas att jag får prata med någon lite mer serviceminded person. Han säger att allt ser ut som det ska men kan inte påskynda biljettering.
Samtal 4: kl 16.50, agenten säger att agent 1 missat att skicka på biljettering. Hon gör det nu och ber mig vänta till imorgon. Att ingen av de andra kunde upptäcka den missen trots att jag påtalar i varje samtal att det hänt förut!?