Senaste nytt

SAS - Det här gjorde Ni inte så bra!

TP12

Medlem
Apropå icke fungerande WiFI - åker man utrikes och numera inrikes med SAS Connect så saknas ju alltid WiFi.
Är det någon som provat att claima ersättning för detta då det ju ska ingå i SAS Plus?

/ TT
De fick igång det på SK662, MUC-CPH, idag efter att jag påpekade att det inte funkade. Enligt uppgift hade det fungerat på flighten ner till MUC med.
 

palmen

Moderator
Apropå icke fungerande WiFI - åker man utrikes och numera inrikes med SAS Connect så saknas ju alltid WiFi.
Är det någon som provat att claima ersättning för detta då det ju ska ingå i SAS Plus?

/ TT
Det står väl att det ingår när det finns tillgängligt? Eller har de ändrat den skrivelsen?
 

fcx

Medlem
Jag har ett okomplicerat claim på SAS för ett inställt flyg i september 2021. De har slutat att svara mig i det ärendet, så jag öppnade ett nytt i augusti 2022. Idag fick jag denna uppdatering:

Visa bifogad bild 136776
Fortfarande kompakt tystnad om ett case från 2021 och ett annat från sommaren 2022. Men på det ärende som jag la in förra veckan så kom det igår en inbetalning på bankkontot. SAS behandlar ärendena i den ordning de kommer in, fast åt fel håll?
 

jonten

Medlem
Fortfarande kompakt tystnad om ett case från 2021 och ett annat från sommaren 2022. Men på det ärende som jag la in förra veckan så kom det igår en inbetalning på bankkontot. SAS behandlar ärendena i den ordning de kommer in, fast åt fel håll?
Vad väntar du på, ARN nästa.
 

sandek

Medlem
"Vi har tyvärr vissa problem med att läsa in dina EuroBonus-uppgifter. Du har åtkomst till alla andra uppgifter i din profil."

Helt omöjligt att se status, poäng, göra bokningar med poäng etc.
 

folo

Medlem
"Vi har tyvärr vissa problem med att läsa in dina EuroBonus-uppgifter. Du har åtkomst till alla andra uppgifter i din profil."

Helt omöjligt att se status, poäng, göra bokningar med poäng etc.
Får det felet säkert var 4:e-5:e gång jag försöker logga in och det har pågått i många år. Vänta 1h och testa igen så funkar det igen nästan alltid.
 
Man kan ibland undra hur städningen sköts? På söndag kväll med SK020 klev jag på först och fick se det här på min plats 1A. Ingen fara i sig, jag plockade undan det och satte mig på 1B som var seatblock (tomt på 1C därutöver) Planet hade landat över 1h tidigare.
DSC_6769.JPG
 

Attachments

  • Screenshot_20230108-220656.png
    Screenshot_20230108-220656.png
    70,8 KB · Visningar: 106
Toppen