Senaste nytt

SAS - Det här gjorde Ni inte så bra!

Finns ingen fast track passkontrol på Köpenhamns flygplats?
När alla USA-flygen landat samtidigt på morgonen, och danskarna bara har öppnat två av de 40000 miljarder luckor som finns ute på E så brukar det stå en tanta långt fram i kön och släppa igenom de som har kort transfer. Det är så nära fast track man kommer.

Jag har ett okomplicerat claim på SAS för ett inställt flyg i september 2021. De har slutat att svara mig i det ärendet, så jag öppnade ett nytt i augusti 2022. Idag fick jag denna uppdatering:

1671452526275.png

Jag har ett okomplicerat claim på SAS för ett inställt flyg i september 2021. De har slutat att svara mig i det ärendet, så jag öppnade ett nytt i augusti 2022. Idag fick jag denna uppdatering:

Visa bifogad bild 136776
Jag fick likadant mail idag för ett claim om Involuntarily downgrade jag skickade in i november, tyckte jag fått vänta länge men de är ju inget jämfört med dig

Visa bifogad bild 136776
Fick tre mejl idag om att jag inte var bortglömd i de olika ärendena. Däremot har jag mer eller mindre glömt bort vad jag skickat in för claim. Blir till att rota i mejlen och påminna sig. :)

Fick tre mejl idag om att jag inte var bortglömd i de olika ärendena. Däremot har jag mer eller mindre glömt bort vad jag skickat in för claim. Blir till att rota i mejlen och påminna sig. :)
Aha. Det var 3 olika case på avsaknad av wifi på 3 olika transatlantiska flygningar i Business. Blir spännande att se hur de väljer att kompensera det. Har ju varierat en hel del tidigare. Vi får se.

Apropå icke fungerande WiFI - åker man utrikes och numera inrikes med SAS Connect så saknas ju alltid WiFi.
Är det någon som provat att claima ersättning för detta då det ju ska ingå i SAS Plus?

/ TT

Toppen