Senaste nytt

SAS - Det här gjorde Ni inte så bra!

Hachans

Medlem
Hittar ingen app som heter så som verkar stämma överens :eek:

Här är en direktlänk till appstore!

 

palmen

Moderator
Här är en direktlänk till appstore!


Och här finns länken till webbsidan. Appen finns bara till iOS just nu.
Förklarar varför man inte hittar den om den inte existerar för Android.
 

henke12

Medlem
Pro-versionen av flighty. Ganska bra men kräver prenumeration. Gör det mesta som flightradar gör men automatiskt. Är ditt flygplan sent under dagen på tidigare rutter varnar den för att det kan bli förseningar etc. Smidig att logga med också.
Verkade ju vara en finfin app!
Däremot hittar den inte min flygning idag av okänd anledning så jag kan inte prova den :(
TF151 MMX-BMA 16.05
Någon annan som hittar den?
 

SK989

Medlem
Ser man på - Hachans hade täckning för sitt påstående om 35 min schemalagd flygtid. Sen är det en annan sak om det är särdeles ofta det är 35 min på den sträckan.

Min poäng var dock inte att diskutera flygtider utan den dåliga servicen. SAS väljer att prioritera gratis kaffe till hela kabinen istället för att erbjuda sina kunder i Plus något mer än så, vilket är dåligt enligt min mening. Och att inte erbjuda kalla drycker till Plus av princip snarare än praktiska hinder gör inte saken bättre.
 

FilipJ

Medlem
Verkade ju vara en finfin app!
Däremot hittar den inte min flygning idag av okänd anledning så jag kan inte prova den :(
TF151 MMX-BMA 16.05
Någon annan som hittar den?
Han verkar ju ha appen, men att appen inte visar hans flight.
Förlåt, jag kan inte ens förstå hur jag läste endast första och sista meningarna i ett inlägg på totalt 4 ”meningar”… skyller väl på jetlag på -1h till UK… :)
 
Toppen