Jönsson
Medlem
Är 200 cm och tycker att det är relativt bra benutrymme. Förstår inte vad alla klagar på.Såvida man inte bara har en väldigt lång hals.
Är 200 cm och tycker att det är relativt bra benutrymme. Förstår inte vad alla klagar på.Såvida man inte bara har en väldigt lång hals.
Visa bifogad bild 78485 Jag är 180 cm lång. Det här är med baken inskjuten. Det är rätt jäkla dåligt.
De kör med ett mindre plan som har färre säten. Förbannat osnyggt att boka om statuskunderna dock, fattar inte hur de tänker där. Kanske behöll de i första hand de som kom med anslutningar.Typ förtioåttonde flighten som krånglar.
Vad är ”downsizing”?
Färre stolar?
Bestämmer man sig då för att skeppa Diamond till Bromma för att flyga TF typ 3t senare?
Herregud! Skulle ha gjort som förra veckan och bokat med Norwegian alternativt tagit buss.
![]()
De kör med ett mindre plan som har färre säten. Förbannat osnyggt att boka om statuskunderna dock, fattar inte hur de tänker där. Kanske behöll de i första hand de som kom med anslutningar.
Om de nu har bytt plan från den lite större modellen så är det ju ca 40 platser mindre. Men det finns ju 140 andra passagerare som då uppenbarligen inte blivit ombokade. Statuskund som ankommer med anslutning borde de inte ha bokat om. Statuslös utan anslutning borde de ha bokat om istället.Ja, downsizing är för mig ett flyg som kan ta färre passagerare.
Ringde kundtjänst och undrade om alla statsskulder får äran att både byta flyg och flygplats.
Han undrade om det kanske var inställt.
Jag kommer med anslutning, så anslutningspassagerarna skiter dom nog i. Dom skiter ju i statuspassagerarna också för den delen.
Det konstiga är att det inte är någon ändring i min app. Har bara fått besked via SMS.
Det där är ju helt sjukt, om uppgifterna stämmer att den piloten som skulle åka med som passagerare avsade sin plats och ändå bestämmer någon att flickan ska bli avplockad.
Det där är ju helt sjukt, om uppgifterna stämmer att den piloten som skulle åka med som passagerare avsade sin plats och ändå bestämmer någon att flickan ska bli avplockad.
Man undrar ju vem som tog detta beslut i det läget. Någon måste fått härdsmälta i tankeverksamheten.