Senaste nytt

SAS - Det här gjorde Ni inte så bra!

Länkar till en bloggpost på Västerbottens-Kuriren som hamnade under kategorin SAS-nyheter via Yahoo på iOS :)

Jag hatar SAS kundservice | Jan Hägglund – Vi här nere och dom där uppe
Tänk vad lätt det måste vara att bli förbannad på allt och alla i världen när man har dålig koll själv. Orkar inte göra någon längre analys av texten men... ja, @SNIFF sammanfattade det rätt bra.
Herre... maken till kränkt person får man leta efter.
 
Förstår att det tar honom tre timmar att skriva "fri text" så som han skriver... Jobbigare text att läsa får man leta efter ;)

Men jag kan förstå honom till viss del. Har man noll koll på hur det funkar i flygvärlden så kan jag förstå att man blir förvånad när det inte är SAS som har hand om allt om man köpt en biljett med SAS, och att man blir förvånad över att SAS oxå har hand om Lufthansas gate på Arlanda.
 
  • Gilla
Reactions: Pho
Men jag kan förstå honom till viss del. Har man noll koll på hur det funkar i flygvärlden så kan jag förstå att man blir förvånad när det inte är SAS som har hand om allt om man köpt en biljett med SAS, och att man blir förvånad över att SAS oxå har hand om Lufthansas gate på Arlanda.

Jag håller med. Däremot tycker jag att det är konstigt att blir arg över att SAS snabbt bokar om en på ett nytt flyg. Det måste ju även göra nybörjare glada? Oavsett om man får springa.
 
Jag håller med. Däremot tycker jag att det är konstigt att blir arg över att SAS snabbt bokar om en på ett nytt flyg. Det måste ju även göra nybörjare glada? Oavsett om man får springa.

Han är väl arg för att han inte fick flyga direkt (vilket för många är superviktigt att göra, kan dra en lång story om det...) och att det inte var SAS som han ju trots allt hade bokat med. Förmodligen oxå sur för att de inte meddelade dem, trots att de stod där i kön (men hur kan SAS veta att det var just de som stod där i kön? ;) ).
 
Länkar till en bloggpost på Västerbottens-Kuriren som hamnade under kategorin SAS-nyheter via Yahoo på iOS :)

Jag hatar SAS kundservice | Jan Hägglund – Vi här nere och dom där uppe

:) Kan i och för sig förstå hans frustration. Har själv varit med om det han beskriver.
Men om det nu var så värdefulla saker man skall hämta hem. Kanske man kunde tänka sig att man ordnar emballaget på plats. Eller så får man ta med i sin planering att allt kan hända så det finns lite marginaler
 
Toppen