malmokalle
Medlem
Han kan inte ha det lätt IRL...........Tycker mycket i texten är ren människoförakt.
Last edited:
Länkar till en bloggpost på Västerbottens-Kuriren som hamnade under kategorin SAS-nyheter via Yahoo på iOS
Jag hatar SAS kundservice | Jan Hägglund – Vi här nere och dom där uppe
Herre... maken till kränkt person får man leta efter.
Tänk vad lätt det måste vara att bli förbannad på allt och alla i världen när man har dålig koll själv. Orkar inte göra någon längre analys av texten men... ja, @SNIFF sammanfattade det rätt bra.Länkar till en bloggpost på Västerbottens-Kuriren som hamnade under kategorin SAS-nyheter via Yahoo på iOS
Herre... maken till kränkt person får man leta efter.
Men jag kan förstå honom till viss del. Har man noll koll på hur det funkar i flygvärlden så kan jag förstå att man blir förvånad när det inte är SAS som har hand om allt om man köpt en biljett med SAS, och att man blir förvånad över att SAS oxå har hand om Lufthansas gate på Arlanda.
Jag håller med. Däremot tycker jag att det är konstigt att blir arg över att SAS snabbt bokar om en på ett nytt flyg. Det måste ju även göra nybörjare glada? Oavsett om man får springa.
Länkar till en bloggpost på Västerbottens-Kuriren som hamnade under kategorin SAS-nyheter via Yahoo på iOS
Eller TAPHan skall vara glad att han inte reste med Norwegian och fick samma problem..... Då hade han än idag inte fått kontakt med firman som sköter borttappat bagage...