Delayed
Medlem
Vilket nog för många är enda anledningen att betala extra för Plus.det enda som inte var som plus brukar vara är själva stolen.
Låt oss enas om att vi inte är ense i denna fråga.
Vilket nog för många är enda anledningen att betala extra för Plus.det enda som inte var som plus brukar vara är själva stolen.
Jo då är du nedgraderad. Nu finns det ju dock en plus-kabin på LAN-planet även om den är betydligt sämre än på alla andra plan. Och jag utgår ifrån att den service som erbjöds i övrigt är densamma som erbjuds på andra plan om man reser i Plus. Med andra ord inte nedgraderad i mina ögon.Är det en nedgradering så är det 75% av biljettens pris, det är solklart. Här är det kanske inte helt solklart att det är en nedgradering även om jag själv tycker så. Om jag köper en biljett i C och man byter till ett plan med bara eco, är jag inte nedgraderad då bara för att man behåller bokningsklassen på min biljett?
Ja alla bokar vi utifrån olika preferenser. Personligen så ser jag bättre poängintjäning och lite bättre mat/dryck som en större faktor än stolen, i alla fall på en dagflygning.Vilket nog för många är enda anledningen att betala extra för Plus.
Låt oss enas om att vi inte är ense i denna fråga.![]()
Med tanke på att SAS PLUS kostar 3-4ggr så mycket som GO så är 20 000 poäng en ganska usel affär.20k??! Sjukt bra deal, ta dem innan SAS ångrat sig.
Nej. Ibland är det samma pris mer eller mindre, ibland är det större skillnad. Nästan aldrig 4 g mer. Men i vilket fall, jag visste inte om reglen med 75% så är väl case closed här.Med tanke på att SAS PLUS kostar 3-4ggr så mycket som GO så är 20 000 poäng en ganska usel affär.
Som @palmen redan har förklarat, det är inte nedgradering per definition, i alla fall biljett och kabinklassmässigt.Med tanke på att SAS PLUS kostar 3-4ggr så mycket som GO så är 20 000 poäng en ganska usel affär.
Det där stämmer ju inte, ibland är plus billigare än go även om det oftast ungefär ligger på dubbla priset.Med tanke på att SAS PLUS kostar 3-4ggr så mycket som GO så är 20 000 poäng en ganska usel affär.