Märkligt, när jag kollar så finns det t o r den dagen för 1663 sek i go och 2512 sek i plus. Tips är boka en av dessa istället. Om nu inte full super duper flex är jätteviktigt.Ouch, den gjorde ont... Fanns det verkligen bara full flex kvar?
Märkligt, när jag kollar så finns det t o r den dagen för 1663 sek i go och 2512 sek i plus. Tips är boka en av dessa istället. Om nu inte full super duper flex är jätteviktigt.Ouch, den gjorde ont... Fanns det verkligen bara full flex kvar?
Prøv at kigge på billetter med København som udgangspunktDet är som om SAS skulle erbjuda biljetter prissatta som riktig första klass över Atlanten men enbart erbjuda business class.
I sådan situation kan man köpa två retur eller open jaw biljetter.Du ger ju förklaring själv... Enda alternativet för att åka fram och tillbaka över dagen i jobbet... Behov av full flex då kostar det och det gör det även med andra bolag... Jag har åkt GOT-CDG med AF över dagen i deras premium economy för cirka 10000 SEK.
Absolut - och jag skulle troligen ALDRIG köpa biljetter till det priset (ens med riktig C).
Poängen var inte att det inte fanns andra priser. Utan den var att SAS säljer biljetter prisade som de värsta business class-biljetterna med ett servcieutbud i premium economy.
Det är som om SAS skulle erbjuda biljetter prissatta som riktig första klass över Atlanten men enbart erbjuda business class.
20k??! Sjukt bra deal, ta dem innan SAS ångrat sig.Hade en bokad S-klass (Plus kabin) på SK943 härom veckan och fick LAN-kärran utan Plus säterna... Då C-kabinen var full fick jag helt enkelt sitta i monkey vilket jag inte var nöjd med. Efter ett par mail fram och tillbaka med diamatsupporten och kundtjänst har jag nu blivit erbjuden 20.000p som plaster på såren men vill ha pengarna tillbaka för den extra kostnaden som jag betalt för biljetten. Nån som har fått pengarna tillbaka (eller en del av de i alla fall) i liknanden fall?
Du ska ha igen 75% av biljettkostnaden, hur du värderar 20K poäng vet inte jag men cash is king för mig.Hade en bokad S-klass (Plus kabin) på SK943 härom veckan och fick LAN-kärran utan Plus säterna... Då C-kabinen var full fick jag helt enkelt sitta i monkey vilket jag inte var nöjd med. Efter ett par mail fram och tillbaka med diamatsupporten och kundtjänst har jag nu blivit erbjuden 20.000p som plaster på såren men vill ha pengarna tillbaka för den extra kostnaden som jag betalt för biljetten. Nån som har fått pengarna tillbaka (eller en del av de i alla fall) i liknanden fall?
Intressant, vad baserar du 75% på?Du ska ha igen 75% av biljettkostnaden, hur du värderar 20K poäng vet inte jag men cash is king för mig.