Senaste nytt

SAS Business Card är lanserat

Nej, jag fick det på ett mycket gamalt AB, med hög soliditet men låg omsättning.
Ah, pratade med Nordiska nu och de sa att målet är att hinna gå igenom alla "manuella" under kommande vecka. Sen vill de ju att alla som faktiskt står på listan och signat upp ska få dessa nivåpoäng. Bad de lägga ut info kring detta då det verkar vara något de diskuterar just nu.

• Gilla
Reactions: L.S
Ni som har fått manuell kontroll, har ni haft relativt nya bolag?

Har startat bolag i maj och misstänker då att jag också kommer bli manuellt kontrollerad. Samtidigt så får jag in pengarna från första faktureringen i slutet av månaden vilket gör att jag behöver vänta lite om man har 14 dagar på sig att betala.

Nej, jag fick det på ett mycket gamalt AB, med hög soliditet men låg omsättning.

Min firma har också hängt med ett tack. Dock är den enskild, men samma sak här = låg omsättning. Undrar om det är detta som är den gemensamma nämnaren (om det nu är någon alls som ej har blivit manuellt granskad)?

Signade upp i våras på intresselistan men verkar då blivit bortglömd så gjorde det igen och en ansökan där de stod grupp 6
Får se vad som blir nu då..

Toppen