Senaste nytt

SAS Bonus Challenge

Jag ringde också Customer Service nyss, och dom sa att dom fått besked om att det är fel på sidan, och att den kommer öppna i eftermiddag igen.

Fick samma besked via chatten nyss:
Fick just ett email om att det borde fungera efter 12:00 men funkar det inte då återkom så anmäler vi dig manuellt"

Vad tror ni om SK720 ARN-HEL? Den flygs ju av Braathens men har inget codeshare-nummer enligt villkoren i kampanjen. Får man räkna ARN-HEL-ARN med DC med tresiffrigt SK-nummer?

Vad tror ni om SK720 ARN-HEL? Den flygs ju av Braathens men har inget codeshare-nummer enligt villkoren i kampanjen. Får man räkna ARN-HEL-ARN med DC med tresiffrigt SK-nummer?

Absolut, det ar en ren SK-flight, bara att DC ar wetleasade. Det finns inget annat nummer an SK720.

Mvh
/NotRyan

Någon som vet hur man kan se hur man ligger till? Har en resa som jag är osäker på om det går som en T/R då det är andra flybolag inblandade.

Flög följande, allt är bokat på samma biljett (via resebyrå på nätet).

GOT-LHR SK
LHR-JFK VS

JFK-LHR VS
LHR-GOT SK

Räknas detta som en T/R med SAS? Jag börjar ju med SAS och avslutar med SAS.

Någon som vet hur man kan se hur man ligger till? Har en resa som jag är osäker på om det går som en T/R då det är andra flybolag inblandade.

Flög följande, allt är bokat på samma biljett (via resebyrå på nätet).

GOT-LHR SK
LHR-JFK VS

JFK-LHR VS
LHR-GOT SK

Räknas detta som en T/R med SAS? Jag börjar ju med SAS och avslutar med SAS.

Den där tycker jag borde räknas i vilket fall, hela resan är ju en t.o.r, och dessutom är det ju t.o.r GOT-LHR-GOT med SAS.

Mvh
/NotRyan

Jag fick in min åttonde t.o.r resa med SAS under perioden på EB-kontot idag, nu får vi se hur länge det tar innan man får 60 000 extrapoäng också :)

Toppen